دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

توافق نهایی رئال و امباپه با دستمزدی نجومی (عکس)

توافق نهایی رئال و امباپه با دستمزدی نجومی (عکس)

ادعای بیلد؛ توافق نهایی رئال و امباپه با دستمزدی نجومی (عکس)؛ نشریه آلمانی کار انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید در تابستان 2022 را قطعی عنوان کرد.

به گزارش ورزش، قرارداد امباپه با پاری‌سن‌ژرمن در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید و هنوز خبری از تمدید قرارداد با این بازیکن نیست.

رئال مادرید تابستان گذشته پیشنهادی برای جذب این بازیکن ارائه کرد اما پی‌اس‌جی حاضر به پذیرش آن نشد و معتقد بود که می‌تواند این بازیکن فرانسوی را برای ادامه حضور در پارک دو پرنس متقاعد کند.

اتفاقی که تا امروز رخ نداده و حالا در فاصله کمتر از 6ماه تا پایان مهلت قانونی قراردادش، امباپه می‌تواند با هر تیمی مذاکره کرده و پیش قراردادی نیز به امضا برساند.

 

 

توافق نهایی رئال و امباپه با دستمزدی نجومی (عکس)

 

 

ساعتی پیش نشریه بیلد آلمان خبر از توافق نهایی طرفین برای عقد قراردادی 5 ساله و دستمزد 50 میلیون یورویی داد. این دستمزد ناخالص است و با کسر مالیات به 25 تا 30 میلیون یورو خواهد رسید. توافق دو طرف تا قبل از بازی برگشت یک‌هشتم نهایی بین پی‌اس‌جی و رئال اعلام نخواهد شد و پیش بینی می‌شود که رئال برای اعلام رسمی انتقال تا پایان فصل نیز صبر کند. بیلد نوشته است که پی‌اس‌جی دیگر کاملا از تمدید قرارداد امباپه ناامید شده و به دنبال جذب جانشین برای اوست.

 

 

توافق نهایی رئال و امباپه با دستمزدی نجومی (عکس)

 

 

امباپه اخیرا در جریان یک مصاحبه گفته بود که نسبت به آینده خیالش راحت است و اطمینان داده بود که تا پایان فصل ماندنی است. 

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋