دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

سلطانی مهر: هواداران ذوب آهن صبور باشند

تنها ۳۰ درصد دریافتی داشته‌ایم؛ سلطانی‌مهر: هواداران ذوب آهن صبور باشند؛ هافبک ذوب آهن می‌‌گوید مهدی تارتار تنها به منافع تیم خودش اهمیت می‌دهد و صحبت‌هایی که علیه او مطرح شده است درست نیست.

سلطانی‌مهر: هواداران ذوب آهن صبور باشند

به گزارش ورزش، ذوب آهن پس از فراز و نشیب‌هایی که در‌ نیم فصل اول لیگ بیست و یکم داشت پس از حذف از مسابقات جام حذفی در نهایت موفق نشد با رتبه یک رقمی وارد تعطیلات شود و این مساله هم اعتراضات هواداران ذوب آهن را در پی داشت.

محمد سلطانی مهر در خصوص شرایطی که ذوب آهن در نیم فصل اول لیگ برتر پشت سر گذاشت، به خبرنگار ما گفت: تیم ما جزو اولین تیم‌هایی بود که تمرینات را پیش از شروع فصل، آغاز کرد و چند بازی دوستانه خوب هم پشت سر گذاشتیم. عملکرد تیم در نیم فصل اول مشخص است اما مهم این است که بتوانیم در نیم فصل دوم برد‌های بیشتری کسب کنیم تا در انتهای فصل رتبه خوبی در جدول داشته باشیم.

او با بیان اینکه هدف شخصی‌اش حضور تیم ملی است عنوان کرد: من همیشه تمام تلاشم را می‌کنم تا در درجه اول برای تیمم مثمرثمر باشم و پس از آن بتوانم در دید آقای اسکوچیچ باشم و به تیم ملی بزرگسالان دعوت شوم. هم‌چنین هدف اصلی‌ام این است که بتوانم لژیونر شوم و تمام سعی و تلاشم را می‌کنم که در این فصل بتوانم خیلی خوب کار کنم.

بازیکن ذوب آهن با اشاره به پتانسیل بالای این تیم ادامه داد: تمام فکر و تمرکز من برای نیم فصل دوم روی ذوب آهن است و تمام تلاشم را می‌کنم بتوانم بهترین عملکردم را به‌نمایش بگذارم تا تیمی که در آن بازی می‌کنم بتواند به رتبه‌های بالاتری برسد. ما با نفرات و کادرفنی که در اختیار داریم پتانسیل بالایی داریم. همه می‌دانند امسال تیم خوبی داریم و می‌توانیم حتی جزو ۶ تیم بالای جدول باشیم. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم بتوانیم تا آخر فصل یک رتبه تک رقمی خیلی خوب که در شان تیم ذوب آهن است به‌دست بیاوریم و فصل را به خوبی و خوشی تمام کنیم.

سلطانی مهر در خصوص اشتباهات داوری در نیم فصل اول و اعتراضات تیم‌های مختلف به این مساله عنوان کرد: همه‌جا بحث داوری‌های لیگ ایران وجود دارد اما تا زمانی که VAR مثل فوتبال روز دنیا، به ایران نیاید این مشکلات ادامه خواهد داشت. آمدن VAR به سطح فوتبال ایران هم کمک زیادی می‌کند و باعث می‌شود مسابقات قانونمند‌تر جلو بروند و همین‌طور بحث‌های بین مربی‌ها و داورها و بازیکنان و کادر اجرایی بازی‌ها با وجود VAR حل خواهد شد. بعید می‌دانم در فصل جاری این اتفاق رخ بدهد اما امیدوارم رایزنی‌ها انجام شود تا از فصل آینده بتوانند VAR را وارد مسابقات کنند.

وی درباره شرایط و امکانات تیم ذوب آهن و مشکلاتی که زمین فولادشهر برای بازیکنان این تیم ایجاد کرده بود توضیح داد: از نظر امکانات شرایط ذوب آهن خوب است و مشکلی ندارد اما حدود یک ماه اخیر برای بازسازی زمین چمن، داخل آن شن ریخته‌اند و این مساله باعث ایجاد مشکل هم برای ما به‌عنوان میزبان و هم برای تیم‌های میهمان شده است. این موضوع را به کارکنان زحمتکش ذوب آهن می‌سپاریم اما شرایط زمین اصلا مساعد نیست و حتی می‌توانست در نتیجه بازی هم تاثیرگذار باشد اما ما بهانه‌ای نداریم و تمام سعی و تلا‌ش‌مان را می‌کنیم تا بتوانیم برد‌های بیشتری برای ذوب آهن کسب کنیم چون پتانسیل این تیم بیشتر از این‌هاست. از هواداران می‌خواهم صبور باشند و زمان بیشتری به تیم ما بدهند که بتوانیم نتایج بهتری کسب کنیم.

سلطانی‌مهر درباره میزان دریافتی بازیکنان تیم ذوب آهن در پایان نیم فصل گفت: دریافتی ما تا الان ۳۰ درصد بوده است اما در بند‌های قرارداد بازیکنان آمده است که تا نیم فصل باید ۵۰ درصد دریافتی داشته باشیم و با صحبتی که شده است قرار است پرداخت کنند اما فعلا خبری نیست.

او هم‌چنین در پاسخ به این سوال که آیا مطالبات بازیکنان این تیم از فصل گذشته پرداخت شده، عنوان کرد: من و بازیکنانی که از سال گذشته در تیم ماندیم ۴۵ درصد طلب داریم.


هافبک ذوب آهن در خصوص حواشی این تیم در نیم فصل اول و مشکلاتی که برای مهدی تارتار پس از دو بازی مقابل پرسپولیس در لیگ برتر و جام حذفی ایجاد شد اظهار کرد: من قبلا با آقای تارتار کار نکرده بودم اما در همین ۴-۵ ماه که کنار ایشان بودم، نشان دادند شخصیتی دارند که همیشه دوست دارند به تیمی که در آن حضور دارند کمک کنند و تیم‌شان را در بالاترین سطح حفظ کنند. صحبت‌هایی که مطرح می‌شد به هیچ‌وجه درست نبود و آقای تارتار فقط منافع تیم خودش را در نظر می‌گیرد و تلاشش را می‌کند که تیمش بهترین‌ نتیجه را کسب کند و حتی پرسپولیس را هم ببرد. ایشان در سالیان گذشته هم توانسته بودند پرسپولیس را ببرد و این دو بازی موجب نمی‌شود که بخواهند درباره آقای تارتار این‌طور صحبت کنند و ما که بازیکنان او هستیم می‌گوییم اینطور نیست. در بازی با پرسپولیس در لیگ تمام هواداران می‌گفتند چرا آقای تارتار گلر سوم را در ترکیب گذاشته بود اما ما در تیم بودیم و می‌دیدیم پارسا [جعفری] در سه بازی قبل فیکس بود و خیلی خوب کار کرده و حاج مهدی تارتار پاداش او را داد و حتی در رختکن به او گفت جواب خوب کار کردنت را به تو می‌دهم. حرف و حدیث‌ها همیشه هست.

سلطانی مهر در پایان گفت: از هواداران می‌خواهم صبور باشند. انشاالله با تقویت تیم در نیم فصل بتوانیم یک تیم بهتری داشته باشیم. با شناختی که در نیم فصل اول از یکدیگر پیدا کردیم در نیم فصل دوم می‌توانیم نتایج بهتری بگیریم و تیم را به بالای جدول برسانیم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋