دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ملی پوشان ایران برنده مطلق هفده دیدار برابر امارات

سیزده برد برای ایران و تنها یک برد برای حریف!؛ ملی‌پوشان ایران برنده مطلق هفده دیدار برابر امارات؛ دیدار پیش روی تیم‌های ملی فوتبال ایران و امارات هجدهمین بازی این دو تیم محسوب می‌شود بازی‌هایی که ۱۳ بار با برتری ملی‌پوشان ایرانی به پایان رسید.

ملی‌پوشان ایران برنده مطلق هفده دیدار برابر امارات

به گزارش ورزش، تیم ملی فوتبال امارات از سال‌ها پیش یکی از تکراری‌ترین رقبای فوتبال ایران محسوب می‌شود، این تیم تاکنون در قالب بازی‌های دوستانه، مقدماتی جام جهانی و جام ملترهای آسیا ۱۷ بار روبه‌روی تیم ملی فوتبال ایران قرار گرفته و عصر فردا یعنی روز سه‌شنبه هجدهمین دیدار این دو تیم برگزار خواهد شد.

اولین دیدار ملی‌پوشان فوتبال ایران و امارات چهاردهم شهریورماه سال ۵۹ تحت‌عنوان یک دیدار دوستانه برگزار شد و آخرین آن هم پانزدهم مهر ماه اخیر در دور رفت محل مقدماتی جام جهانی بود و جالب اینکه هر دو دیدار ابتدایی و انتهایی به سود ملی‌پوشان ایران به پایان رسید، اولین بازی با دو گل و آخرین بازی هم با یک گل.

از نگاه آماری تیم ملی ایران برنده مطلق رقابت با اماراتی‌هاست. در ۱۷ دیداری که این دو تیم پیش از این به میدان رفتند ١٣ بازی به سود ایران، ١ بازی به سود امارات و ٣ دیدار نیز با تساوی به پایان رسید و به این‌ترتیب یکی از سنتی‌ترین رقبای فوتبال ایران هرگز موفق به سلطه بر تیم ملی نشده و تنها یک بار و آن هم در یک بازی دوستانه موفق شد با برتری زمین را ترک کند.

درباره نبرد پیش روی این دو تیم البته ذکر این نکته هم ضروری به نظر می‌رسد که این بازی برای تیم ملی فوتبال ایران یک دیدار کاملا تشریفاتی به‌حساب می‌آید چرا که پیش از این شاگردان دراگان اسکوچیچ موفق به صعود به جام جهانی شدند. با این حساب این احتمال می‌رود که دراگان برای بازی با اماراتی ها از نفراتی متفاوت با آنچه در تیم اصلی ایران می‌دیدیم با تاکتیکی متفاوت استفاده کنند.

بازی رفت این دو تیم با تنها گلی که مهدی طارمی توانست به ثمر برساند با یک گل به سود ملی‌پوشان فوتبال ایران به پایان رسید. اماراتی‌ها در حال حاضر با امتیاز ٩ پس از تیم‌های ملی ایران و کره جنوبی در رده سوم جدول رده بندی گروه اول مقدماتی جام جهانی در آسیا قرار دارند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋