دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

لحظه به لحظه با آخرین ساعات نقل و انتقالات ژانویه

سرنوشت مبهم چندین ستاره بزرگ؛ لحظه به لحظه با آخرین ساعات نقل و انتقالات ژانویه؛ درحالی‌که پنجره نقل و انتقالات زمستانی فوتبال اروپا به پایان خود نزدیک می‌شود، اینجا به آخرین نقل و انتقالات انجام شده در ماه ژانویه خواهیم پرداخت.

لحظه به لحظه با آخرین ساعات نقل و انتقالات ژانویه

به گزارش ورزش، پنجره نقل و انتقالات زمستانی فوتبال اروپا ساعات پایانی خود را سپری می‌کند و کوشش‌های باشگاه‌های این قاره برای جذب چهره‌های جدید با هدف حضور پرقدرت‌تر در نیم‌فصل دوم رقابتهای باشگاهی اروپا تا ساعاتی دیگر به پایان می‌رسد. تا پایان رسمی مهلت نقل و انتقالات در اروپا در این مطلب به مهمترین اخبار و حواشی این پنجره نقل و انتقالات خواهیم پرداخت.

لحظه به لحظه با آخرین ساعات نقل و انتقالات ژانویه

تا به اینجا شاهد چند نقل و انقال مهم در پنجره زمستانی بوده ایم از جمله انتقال لوئیز دیاز به لیورپول، فران تورس و آداما ترائوره به بارسلونا یا پیوستن دوشان ولاهوویچ و دنیس زاکاریا به یوونتوس. امروز انتقال کریستین اریکسن به برنتفورد نیز رسمی شد تا ستاره دانمارکی 7 ماه پس از حمله قلبی در بازی برابر فنلاند به فوتبال برگردد.

لحظه به لحظه با آخرین ساعات نقل و انتقالات ژانویه

بارسلونا یکی از باشگاه هایی است که در فاصله کمتر از 24 ساعت تا پایان انتقالات ژانویه امیدوار به جذب یک مهاجم است و گفته می شود با پیر امریک اوبامیانگ هم به توافق رسیده ولی همه چیز منوط به روشن شدن آینده عثمان دمبله است. ستاره فرانسوی گویا با پی اس جی به توافق رسیده و اگر در نهایت از بارسا جدا شود، مسیر برای انتقال اوبامیانگ به نوکومپ نیز هموار خواهد شد.

آخرین ساعات نقل و انتقالات زمستانی 22-2021 اروپا

14:23: دیلی‌میل مدعی شد باشگاه تاتنهام نیز به جمع مشتریان عثمان دمبله اضافه شده است.

14:22: بر اساس ادعای رسانه‌های انگلیسی منچستریونایتد رقیب جدی چلسی در راه جذب عثمان دمبله است. این در حالی است که گفته می‌شود ستاره فرانسوی با پاری‌سن‌ژرمن توافق کرده است.

14:20: دو باشگاه میلان و آرسنال به دنبال جذب الکساندر ایساک هستند اما بعید به نظر می رسد که رئال سوسیداد در ساعات باقی مانده تا پایان نقل و انتقالات زمستانی اجازه جدایی این ستاره سوئدی را صادر کند.

14:10: آرسنال در صورت جدایی پیر امریک اوبامیانگ به سراغ جذب رائول دی توماس مهاجم اسپانیایول خواهد رفت.

14:00: انتقال دین هندرسون دروازه بان انگلیسی منچستریونایتد به نیوکاسل در حال نهایی شدن است.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋