دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

جنجال جدید ستاره PSG؛ ایکاردی و نارا جدا شدند؟

جنجال جدید ستاره PSG؛ ایکاردی و نارا جدا شدند؟

رابطه مائورو ایکاردی، ستاره پاری سن ژرمن، با همسرش بار دیگر به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده است.

به گزارش ورزش، ایکاردی و واندا نارا، همسر و مدیربرنامه این بازیکن، چند هفته پیش به‌صورت جدی با یکدیگر به مشکل خوردند و واکنش‌های آنها در شبکه‌های اجتماعی جنجال بسیاری به پا کرد.


حالا به نظر می‌رسد که این جنجال بار دیگر در آستانه تکرار است و این زوج معروف بحران جدیدی را در زندگی مشترک خود تجربه می‌کنند.


نارا پیش از این ایکاردی را متهم کرده بود که به‌صورت مخفیانه با چاینا سوارز، هنرپیشه و مدل آرژانتینی، ارتباط داشته است اما در نهایت تصمیم گرفت او را ببخشد.


اما حالا این مهاجم پاری‌سن‌ژرمن دست از دنبال کردن صفحه همسرش در اینستاگرام برداشته و تصویر پروفایل خود را نیز به عکس خودش و فرانچسکا و ایزابلا، دخترهایش، در کنار برج ایفل تغییر داده است.


این اقدام توجه بسیاری را به خود جلب کرده و به نظر می‌رسد که زنگ هشدار بحران جدیدی را در رابطه ایکاردی و نارا به صدا در آورده است.


از سوی دیگر نارا نیز عکسی را در استوری صفحه اینستاگرامش به‌نمایش گذاشته که در حالی‌که دخترش را در آغوش دارد، صورتش را با دست پوشانده و حلقه ازدواجش را نیز به‌نوعی به‌نمایش گذاشته است. این در حالی است که این بار این واندا نارا است که هم‌چنان صفحه همسرش را دنبال می‌کند.


هیچ‌کدام از این دو نفر هنوز هیچ اشاره‌ای به اتفاقی که ممکن است رخ داده باشد نکرده و ساعاتی پیش ایکاردی صفحه اینستاگرامش را غیرفعال کرد تا بیش از پیش به شایعات دامن بزند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋