دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بازیکنان کامرون از خیر پاداش خود گذشتند

به نفع قربانیان سانحه ورزشگاه؛ بازیکنان کامرون از خیر پاداش خود گذشتند؛ تیم ملی کامرون پیروزی برابر گامبیا و مبلغ قابل توجهی را به قربانیان سانحه ورزشگاه یوانده اهدا کرد.

بازیکنان کامرون از خیر پاداش خود گذشتند

به گزارش ورزش، تیم ملی کامرون با پیروزی 0-2 برابر گامبیا در مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آفریقا موفق شد به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کرده و حریف مصر شود. 


اعضای تیم ملی کامرون این پیروزی را به‌همراه مبلغ 85 هزار دلار به قربانیان سانحه ورزشگاه یوانده تقدیم کردند. در این حادثه که در جریان دیدار این تیم برابر تیم ملی کومور در مرحله یک‌هشتم جام ملت‌های آفریقا رخ داده بود هشت نفر کشته و 38 نفر زخمی شدند. 


این افراد سعی داشتند برای تماشای این دیدار وارد ورزشگاه شوند اما گیت‌های ورودی بسته شد و همین باعث تجمع بسیاری شد که این حادثه دردناک را به دنبال داشت. 


بازیکنان تیم ملی کامرون گفتند نمی‌توانند نسبت به مرگ یا زخمی شدن افرادی که برای حمایت از آنها به ورزشگاه آمده بودند بی‌تفاوت باشند. 


در بیانیه منتشر شده از سوی سرژ جیفو، مدیر رسانه‌ای این ملی کامرون، اعلام شد که بازیکنان این تیم تصمیم گرفتنند پیروزی خود و مبلغ 85 هزار دلار را به قربانیان این سانحه تقدیم و مراسم دعا و نیایشی را نیز برای قربانیان برگزار کرده‌اند. 


با این حال در این بیانیه به این موضوع اشاره نشده که قرار است این مبلغ به چه صورت بین قربانیان توزیع شود اما گفته شده که بخشی از آن در اختیار خانواده‌های این افراد قرار خواهد گرفت.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋