دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

اردوی خارجی مس رفسنجان در تهران (عکس)

نارنجی‌پوشان رفسنجانی روز گذشته تمرینات‌شان را در تهران برای حضور پر قدرت در نیم فصل دوم مسابقات لیگ آغاز کردند.

به گزارش ورزش، پس از چند روز استراحت دوباره تیم‌های لیگ برتری کارشان را برای نیم فصل دوم مسابقات آغاز کردند و در این بین تیم فوتبال مس رفسنجان که با محمد ربیعی به‌همراه آلومینیوم اراک دو پدیده مسابقات بودند، نیز به موازات برخی تیم‌ها کارش را در تهران و زمین تربیت بدنی دانشگاه تهران آغاز کرد.


براساس قانونی که چند هفته پیش اعلام شد به دلیل شرایط اقتصادی هیچ‌یک از تیم‌های فوتبال ایران حق برگزاری اردوی خارج از کشور را ندارند؛ پس ربیعی که طی ماه‌های اخیر در ارتفاعات مس سرچشمه تیمش را تمرین می‌داد و توانست با سخت گیری‌های که انجام داد شرایط خوبی برای تیمش به‌وجود بیاورد، بار دیگر تیمش را به زمین تربیت بدنی دانشگاه تهران که در خیابان کارگر شمالی قرار دارد، بازگردانده و اردوی چند روزه شاگردانش پیش از شروع دوباره نیم فصل را در این منطقه از تهران آغاز کرده است.


این زمین البته پیش از اینکه مس رفسنجان به لیگ برتر بیاید و برای آماده سازی بهتر در تهران دست روی آن بگذارد، اصلا شرایط خوبی نداشت، اما رفسنجانی‌ها طی یکی دو سال اخیر علاوه بر بهبود شرایط چمن این ورزشگاه قدیمی، سعی کرده‌اند دیگر امکانات آن نظیر سالن بدنسازی و رختکن‌ها را هم بهتر کنند و حالا در شرایطی به‌صورت اختصاصی در این زمین تمرین می‌کنند که شرایط خوبی دارد تا به‌نوعی اردویی خارجی در مرکز تهران را شبیه سازی کرده باشند.

اردوی خارجی مس رفسنجان در تهران (عکس)

اردوی خارجی مس رفسنجان در تهران (عکس)

همان‌طور که در تصاویر مشخص است این زمین علی‌رغم این‌که در سردترین روزهای تهران به سر می‌بریم، از نظر کیفیت شرایط خوبی دارد و یکی از هموارترین چمن‌های تمرینی تیم‌های لیگ برتری به‌شمار می‌رود.

اردوی خارجی مس رفسنجان در تهران (عکس)

اردوی خارجی مس رفسنجان در تهران (عکس)

ورزشگاه تربیت بدنی دانشگاه تهران ظرفیتی 20 هزارنفری هم دارد و در دوره‌ای قرار بود به‌عنوان محل بازی‌های خانگی نفت تهران معرفی شود که البته این اتفاق رخ نداد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋