دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

رویای ستاره منچستریونایتد در آستانه نابودی

بازداشت گرینوود به اتهام تجاوز و آزار جنسی؛ رویای ستاره منچستریونایتد در آستانه نابودی؛ میسون گرینوود، ستاره جوان منچستریونایتد، جنجال بسیاری را در ساعات گذشته به پا کرده است.

رویای ستاره منچستریونایتد در آستانه نابودی

به گزارش ورزش، گرینوود یکی از بازیکنان جوانی بود که به نظر می‌رسید آینده بسیار درخشانی دارد و بسیاری از کارشناسان و فوتبالدوستان معتقد بودند که او می‌تواند ستاره آینده دنیای فوتبال باشد.

اما حالا این‌طور به نظر می‌آید که شرایط برای این بازیکن مطابق این پیش بینی‌ها پیش نرفته و او وارد جنجالی شده که ممکن است حتی ادامه حضورش در دنیای فوتبال حرفه‌ای را با تهدیدهای جدی همراه کند.

روز گذشته هریت رابسون، نامزد میسون گرینوود، تصاویری را از خود در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشت که بلافاصله در سراسر شبکه‌های اجتماعی پخش شد و حاکی از اتفاقی عجیب در رابطه او با این بازیکن جوان بود.

تصاویر منتشر شده از این دختر انگلیسی کبودی‌ها و زخم‌هایی را روی بدن او نشان می‌داد که به نظر می‌رسید بر اثر ضرب‌و‌جرح ایجاد شده باشد و روی یکی از این تصاویر نوشته شده بود:« این برای کسانی که  دوست داشتند بدانند گرینوود چه بلایی بر سر من می‌آورد.»

 

رویای ستاره منچستریونایتد در آستانه نابودی

 

او هم‌چنین در یکی از استوری‌هایی که در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده بود، ویسی را با صدای مردی که ظاهرا این بازیکن یونایتد بود به اشتراک گذاشت که می‌توانست تبعات جدی برای او به‌همراه داشته باشد.

این اتفاق باعث شد که باشگاه منچستریونایتد بلافاصله نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و پس از ساعاتی بیانیه‌ای را در این‌باره منتشر کند. در بخشی از این بیانیه آمده:« ما از تصاویر و اتهامات مطرح شده در شبکه‌های اجتماعی اطلاع داریم. تا زمانی که حقایق مشخص نشود اظهارنظر بیشتری در این‌باره نخواهیم داشت. منچستریونایتد هیچ نوع خشونتی را نمی‌پذیرد.»

این باشگاه هم‌چنین پس از انتشار این بیانیه اعلام کرد که گرینوود را تا زمان مشخص شدن حقایق از این تیم کنار خواهد گذاشت:« میسون گرینوود تا اطلاع ثانوی جایی در تمرینات و دیدارهای این تیم نخواهد  داشت.»

 

رویای ستاره منچستریونایتد در آستانه نابودی

 

پس از آن بود که پلیس منچستر نیز بیانیه‌ای را در رسانه‌های انگلیسی منتشر کرد تا اعلام کند که میسون گرینوود را دستگیر کرده است. که در بخشی از آن آمده بود:« تحقیقاتی درباره تصاویر و ادعاهای مطرح شده صورت گرفته و ما می‌توانیم تایید کنیم که مردی حدودا 20 ساله به اتهام تجاوز و آزار بازداشت شده است. او برای ادامه بازجویی‌ها در بازداشت می‌ماند.»

با این حال ساعاتی بعد ادعاهای عجیبی از سوی پدر نامزد گرینوود مطرح شد که شرایط را وارد فاز جدیدی می‌کرد. پدر هریت رابسون در گفت‌وگو با دیلی میل مدعی شد که او مانند بقیه تا زمان انتشار این تصاویر خبری از شرایط بد رابطه دخترش و این بازیکن نداشته و این تصاویر نیز به خواست دخترش منتشر نشده است.

 

رویای ستاره منچستریونایتد در آستانه نابودی

 

او در این‌باره گفت:« شرایط وحشتناک است و من تازه فقط دارم با همه این مسائل کنار می‌آیم. شما به‌عنوان یک پدر نمی‌خواهید بدانید که چنین اتفاقاتی برای دخترتان می‌افتد. هریت به ما گفته که تلفنش هک شده است. ما به او گفتیم که گوشی خود را خاموش کن و او نیز این کار را انجام داد، اما به نظر حالا خیلی دیر شده است. دخترم ویران شده، او نمی‌خواست این مسائل را فاش کند. ما میسون را از وقتی نوجوان بوده می‌شناسیم و او دو سه سال است که جزئی از خانواده ما است. البته رابطه میسون با دخترم در چند ماه گذشته خوب نبوده، اما حالا هریت همه جوره ویران شده است.»

حالا باید دید که شرایط این بازیکن جوان در روزهای آتی در جریان بازجویی‌ها به چه صورت خواهد بود و آیا او هم سرنوشتی مانند بنجامین مندی را تجربه می‌کند که ماه‌هاست به اتهام تجاوز و آزار جنسی در زندان به سر می‌برد یا خیر.

گرینوود این فصل 24 بازی برای منچستریونایتد انجام داده و 6 گل به ثمر رسانده است. او هم‌چنین تا سال 2024 با این باشگاه قرارداد دارد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋