دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ملی پوشان در انتظار ملاقات با رئیس جمهوری

پیش از مصاف تاریخی تیم ملی فوتبال ایران خبری مبنی بر حضور آیت‌ الله رئیسی رئیس جمهور کشور در تمرین تیم ملی منتشر شد، که البته این حضور خیلی زود با انتشار خبر دیگری به آینده موکول شد.

ملی‌پوشان در انتظار ملاقات با رئیس‌جمهوری

به گزارش ورزش، هنوز شیرینی بازگشت و پیروزی شگفت‌انگیز برابر لبنان در آخرین مصاف دور رفت مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی 2022 از بین نرفته بود که بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در اعتراضی دسته جمعی شرکت کردند و استوری انتقادی مشترکی را نسبت به شرایط تیم ملی و امکاناتشان و همین‌طور پرداخت نشدن پاداش به تیمی که صدرنشین گروه اول مسابقات است، منتشر کردند. پس از این اعتراض بود که توجه مسئولان کشور بیشتر به تیم ملی و خواسته‌های بازیکنان جلب شد و حمید سجادی وزیر ورزش قول داد که پیش از مصاف با سوریه در اردوی تیم ملی حاضر خواهد شد و تمام تلاشش را برای پرداخت پاداش ملی‌پوشان نیز انجام خواهد داد. 


پس از برگزاری دو مسابقه تیم ملی مقابل لبنان و سوریه برای مدتی ذهن اهالی فوتبال به مسائل مهم‌تری نظیر الزام فیفا برای حضور بانوان در استادیوم‌‎های ایران و اصلاح بند یک اساسنامه فدراسیون فوتبال جلب شد، اما وقتی به دیدار برابر عراق نزدیک می‌شدیم که پیروزی در آن می‎‌توانست حکم به سریع‌ترین صعود فوتبال ایران به جام‌های جهانی بدهد، بار دیگر شرایط تغییر کرد و ذهن‌ها به موضوع دیگری جلب شد و آن هم حمایت همه جانبه از تیم ملی به‌ویژه از سوی مقامات بلندپایه کشوری بود.


در همین‌راستا بود که پیش از مصاف شاگردان اسکوچیچ مقابل عراق خبری مبنی بر حضور آیت الله رئیسی در تمرین تیم ملی برای روحیه دادن به بازیکنان منتشر شد، اما این خبر خیلی زود تکذیب شد و در ادامه اعلام شد که ملاقات رئیس جمهور با اعضای تیم ملی پس از مصاف با عراق برنامه‌ریزی خواهد شد.

ملی‌پوشان در انتظار ملاقات با رئیس‌جمهوری


در این بین تیم ملی ایران در ورزشگاه آزادی و در روزی که زنان نیز به استادیوم راه یافته بودند تا یکی از الزامات فیفا اجرایی شده باشد، موفق شد با گل مهدی طارمی عراق را شکست دهد و جواز زودهنگامی برای حضور در جام جهانی 2022 قطر دریافت کرد، اما حالا که سه روز از این مسابقه مهم برای فوتبال ایران سپری شده نیز حضور ابراهیم رئیسی در کنار ملی‌پوشان میسر نشده است.


حاشیه جشن تیم ملی نیز دور از فضای پس از دیدار برابر لبنان نبود و مهدی طارمی به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین و البته یکی از کلیدی‌ترین بازیکنان تیم ملی صحبت‌های مهمی در رابطه با پاداش به اعضای تیم مطرح کرد. مهاجم تیم فوتبال پورتو البته خیلی نمی‌خواست جشن تیم ملی و صعود به جام جهانی را با مسائل حاشیه‎‌ای نظیر پاداش تحت تاثیر قرار بدهد؛ پس وقتی در خیل حضور خبرنگاران با سوالی در رابطه با پاداش‌ها روبه‌رو شد با خنده به آن خبرنگار پاسخ داد که دنبال حاشیه است. با این حال در ادامه توضیحاتی نیز در رابطه با این موضوع و دغدغه بازیکنان تیم ارائه کرد. 


معمولا همواره در دوره‌های گذشته که تیم ملی به جام جهانی صعود می‌کرد یا از صعود باز می‌ماند، رئیس جمهورهای وقت ایران توجه ویژه‌ای به مسابقات تیم ملی داشتند و در آن مسابقه خاص که می‌توانست تعیین کننده صعود باشد، حاضر می‌شدند؛ موضوعی که البته قرار بود به شکلی دیگر و با حضور ابراهیم رئیسی در آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران پیش از مصاف با عراق انجام شود، اما به نظر می‌‎رسد به دلیل مشغله کاری رئیس جمهور به زمان دیگری موکول شد و هنوز هم در شرایطی که زمانی تا مصاف بعدی تیم مقابل امارات نداریم، در مورد ملاقات گره‌گشایی که قرار است صورت بگیرد، اطلاع رسانی دقیقی انجام نشده است.


با تمام این‌ها اما صحبت‌های مخبر معاون اول رئیس جمهور که یکی از میهمانان ویژه جشن صعود تیم ملی به جام جهانی 2022 بود، دلگرمی ویژه‌ای به اعضای تیم داده است. معاون اول رئیس جمهور در مصاحبه خود تاکید داشت که تمام اقدامات لازم برای حمایت از ملی‌پوشان جهت حضور قدرتمندتر در قطر انجام خواهد شد و حالا به نظر می‌رسد قدم بعدی برای حمایت از تیم ملی ملاقاتی باشد که قرار است به‌زودی بازیکنان تیم ملی با رئیس جمهور کشور داشته باشند؛ البته هم‌چنان مسئولان فدراسیون فوتبال و اعضای تیم ملی منتظر اعلام زمان این ملاقات چهره به چهره با ابراهیم رئیسی برای بیان کردن مشکلات‌شان و گرفتن قول حمایت کامل از تیم در مسیر تدارک هر چه مناسب‌تر برای جام جهانی هستند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋