دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

فن مارویک به دنبال کسب امتیاز در آزادی

فن مارویک به دنبال کسب امتیاز در آزادی

از زعبیل تا سعادت آباد؛ امارات به تهران رسید؛ فن مارویک به دنبال کسب امتیاز در آزادی؛ اعضای تیم ملی فوتبال امارات برای برگزاری دیدار برابر ایران، روز گذشته وارد تهران شدند.

به گزارش ورزش، تیم ملی فوتبال ایران فردا در هشتمین دیدار خود از مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر به مصاف امارات می رود. روزنامه امارت الیوم در گزارشی به وضعیت تیم ملی این کشور پرداخته و از روحیه بالای بازیکنان تیم خبر داده است.

در گزارش روزنامه امارات الیوم آمده است: تیم ملی فوتبال امارات روز گذشته از طریق فرودگاه بین المللی دبی راهی تهران شد تا خود را برای دیدار فردا با تیم ملی ایران در دور هشتم از مرحله مقدماتی جام جهانی آماده کند. این تیم تمرینات آماده سازی خود را برای بازی آینده ایران به پایان رساند.

این دیدار برای الابیض (لقب امارات) اهمیت زیادی دارد به خصوص اینکه بعد از پیروزی بزرگ این تیم مقابل سوریه، روحیه بازیکنان قبل از عزیمت به تهران افزایش یافت و آنها برای ادامه جاه طلبی در راه کسب سهمیه پلی آف جام جهانی، امیدوار به کسب نتیجه مثبت برابر ایران هستند.

دیدار تیم ملی امارات مقابل ایران در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود. پس از انجام آخرین بازی این تیم مقابل سوریه، تمرینات روزانه تیم ملی از روز جمعه گذشته در ورزشگاه زعبیل الوصل آغاز شد و کادر فنی تیم ملی با هدایت برت فن مارویک سرمربی هلندی، تأکید زیادی روی نظم تیمی بازیکنان داشت.

فن مارویک به دنبال کسب امتیاز در آزادی

مارویک سرمربی تیم ملی در کنفرانس خبری پس از بازی سوریه با تمجید از بازی خوب بازیکنان امارات، عملکرد آنها در برابر سوریه را "قهرمانانه" توصیف کرد. بازیکنان این تیم پس از پیروزی گران‌بهایی که با نتیجه 2 بر صفر به‌دست آوردند، روحیه بالایی دارند و امتیازات این تیم به عدد 9 رسید و بدین‌ترتیب جایگاه خود در رتبه سوم را مستحکم کرده و امیدهای امارات برای حضور در پلی‌آف افزایش یافت.

این تیم در صورت حضور در دیدار پلی‌آف مرحله مقدماتی جام جهانی در منطقه آسیا، به مصاف تیم سوم گروه دو خواهد رفت. جایی که در حال حاضر استرالیا در این رتبه قرار دارد و این تیم با عربستان و ژاپن در رقابت است.

برد مقابل سوریه دومین پیروزی تیم ملی امارات در این پیکارها محسوب می‌شود. برد نخست برابر لبنان به‌دست آمد در حالی‌که این تیم در سه دیدار مقابل لبنان، سوریه و عراق به تساوی دست یافت و در دو بازی از ایران و کره جنوبی شکست خورد.

این تیم اخیراً مهره های تأثیرگذاری را به دلیل مصدومیت از دست داده است که آخرین آنها محمد جمعه عید بازیکن شباب الاهلی است که به دلیل آسیب دیدگی از لیست دیدار امارات برابر ایران حذف شد و هم‌چنین علی مبخوت، فابیو لیما و خلفان مبارک این دیدار را از دست دادند، اما شاهین عبدالرحمن در نهایت پس از بهبودی از مصدومیت، به تمرینات تیم بازگشت.

مارویک در بازی پیش رو با ایران، بر روی روحیه بالا و انگیزه جوانی بازیکنان تیمش که در پیروزی مقابل سوریه نقش موثری داشتند، حساب باز کرده است.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋