دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

افزایش بحران عراق با افزایش کرونایی ها

افزایش بحران عراق با افزایش کرونایی‌ها

با افزایش تعداد بازیکنان مبتلا به کرونا در تیم ملی عراق، کادرفنی این تیم با بحران عجیبی روبرو شده است.

به گزارش ورزش، تیم ملی فوتبال عراق پیش از برگزاری دیدار با لبنان از دور هشتم مرحله مقدماتی جام جهانی، با بحران عجیبی روبرو شده است. دیداری که قرار است فردا در استادیوم شهر صیدا برگزار شود.

بحران غیبت بازیکنان کلیدی عراق که در تهران با ابتلای چندین بازیکن خود به کرونا اوج گرفته بود، با مثبت شدن تست کرونای سامح سعید، شیرکو کریم، حسین جبار و رزاق فرهان بیش از پیش افزایش یافت.

تیم ملی عراق روز گذشته یک جلسه تمرینی را در شهر بیروت و در ورزشگاه البابلیة برگزار کرد که در آن 22 بازیکن به نام های: أیمن حسین، سعد الأمیر، حسن رائد، مصطفى ناظم، حسن عبد الکریم، محمد علی عبود، أحمد إبراهیم، أحمد فرحان، فهد طالب، علاء عباس، حسن أحمد، علی یاسین، مهند جعاز، أمیر العماری، فرانس ضیاء، علی الحمادی، زیدان إقبال، سجاد جاسم، علی حصنی، میثم جبار، کرار نبیل و مناف یونس شرکت داشتند.

اعضای تیم ملی عراق از وضعیت چمن زمین تمرین خود به دلیل وضعیت نامناسب آن شکایت کردند. عراقی ها در حالی اعتراض خود را مطرح کرده اند که این تنها ورزشگاهی است که در حال حاضر تیم ملی لبنان در آن تمرین می کند.

عراقی ها از طریق ارتباط با فدراسیون فوتبال لبنان که در حال همکاری برای آماده سازی ملزومات اعضای این تیم بود، خواستار تغییر ورزشگاه محل تمرین خود شدند و پس از تایید کادر فنی تیم عراق و پزشک تیم، یکی از زمین های تمرین (چمن مصنوعی) آماده خواهد شد. 

زلیکو پتروویچ سرمربی تیم ملی عراق نیز در حاشیه این تمرین توضیح داد: «مسئله ابتلای بازیکنان به ویروس کرونا همچنان حساب و کتاب های ما را به هم ریخته است. زیرا نتایج مثبت نشان داد که علاوه بر رزاق فرحان، کمک مربی تیم سامح سعید، شیرکو کریم و حسین جبار نیز آلوده شده‌اند. 

وی ادامه داد: اما ما در موقعیت بهتری نسبت به بازی ایران هستیم، ما به خوبی می دانیم که بازی لبنان بسیار مهم است و هدف ما پیروزی در این دیدار است.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋