دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

یزدانی به سلیقه اسکو نزدیک شد؟ (عکس)

سیاوش یزدانی که با توجه به محرومیت خلیل زاده شانس زیادی برای حضور در ترکیب اصلی تیم ملی دارد، در انتظار اعتماد کادرفنی است.

به گزارش ورزش، تمرینات تیم ملی برای دیدار برابر امارات یکشنبه شب در استادیوم آزادی برگزار شد و ملی پوشان زیر نظر کادرفنی تمرینات خود را پشت سر گذاشتند تا با پیروزی در دیدار سه شنبه، همچنان صدر جدول رده بندی گروه A را در اختیار داشته باشند.

پس از کارت زردی که شجاع خلیل زاده در دیدار برابر عراق دریافت کرد، این بازیکن 2 اخطاره شده و حق همراهی تیم ملی را مقابل امارات ندارد. این مسئله باعث شده تا دیگر مدافعان تیم ملی مدعی حضور در ترکیب اصلی برای بازی عصر سه شنبه باشند.

دراگان اسکوچیچ نشان داده است که معیارهای خاص و ویژه ای برای انتخاب نفرات اصلی در ترکیب تیمش مدنظر قرار داده است. سرمربی کروات که در یک برنامه تلویزیونی نیز بخشی از این گفته ها را در مورد برخی بازیکنان غایب به زبان آورده بود، سلیقه ویژه ای در انتخاب نفرات ترکیب تیمش براساس برنامه های موردنظرش دارد که این تمرکز روی بخش خط دفاعی نیز بیشتر از سایر پست هاست.

یزدانی به سلیقه اسکو نزدیک شد؟ (عکس)

به نظر می رسد مدافعانی که به دنبال حضور در ترکیب اصلی هستند، باید نظر مثبت و سلیقه اسکوچیچ را به دست بیاورند تا در یکی از پست های حساس تیم ملی به ترکیب اصلی راه یابند. یزدانی که علاوه بر غیبت خلیل زاده، به واسطه مثبت شدن تست کرونای مجید حسینی و پارگی رباط صلیبی پورعلی گنجی بهترین فرصت ممکن را برای حضور در جمع نفرات اصلی به دست آورده، قصد ندارد این فرصت طلایی را از دست بدهد.

هر چند که این بازیکن در استقلال فصل خوبی را سپری کرده ولی اکنون نیز رقبایی چون هم تیمی اش عارف آقاسی و همچنین فرشاد فرجی را برای حضور در ترکیب تیم ملی پیش رو دارد و این مدافع بلند قامت باید ضمن تلاش در تمرینات، نظر و سلیقه سرمربی تیم ملی را نیز به دست بیاورد که روز سه شنبه این مسئله مشخص خواهد شد.

در صورت حضور یزدانی در ترکیب تیم ملی، او بالاخره موفق خواهد شد تا نخستین بازی ملی خود را تجربه کند. . زوج سیاوش و کنعانی زادگان در تیم ملی که طی هفته های گذشته شایعات زیادی در موردشان منتشر شد، می تواند از جذابیت های تقابل با امارات باشد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋