دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

سولسشر بالاخره رویت شد (عکس)

اوله گونار سولسشر، سرمربی سابق منچستریونایتد برای تماشای بازی دخترش کارنا در تیم زنان، به این باشگاه بازگشت.

به گزارش ورزش، اگرچه مدیران منچستریونایتد صبر و حوصله زیادی برای ادامه همکاری با اوله گونار سولسشر در این فصل به خرج دادند، اما در نهایت نتایج ضعیف این سرمربی در ماه نوامبر و در پایان شکست سنگین و 1-4 مقابل واتفورد، پایان کار این سرمربی نروژی را در اولدترافورد رقم زد. از فردای جدایی، هیچ مصاحبه و حتی تصویری از اوله گونار سولسشر در رسانه ها مخابره نشده بود، اما حالا او برای تماشای بازی دخترش راهی باشگاه منچستریونایتد شده است.

 

البته اوله گونار سولسشر در روز خداحافظی مصاحبه ای طولانی با سایت باشگاه داشته و حتی برای لحظاتی احساساتی شده و اشک ریخت. علیرغم نتایج نه چندان خوب در دوران هدایت شیاطین سرخ، اوله گونار سولسشر همچنان بین هواداران یونایتد از محبوبیت خاصی برخوردار بوده و این دوره ناکامی نیز رابطه طرفین را خراب نکرده است.

 

حالا امروز سولسشر در جریان سفر به انگلیس دیدار تیم زنان یونایتد مقابل بریج واتر در دور چهارم جام حذفی را از نزدیک مشاهده کرد. یونایتد نیز در این دیدار به لطف گل به خودی نیمه اول شارلوت باکستون و ضربه الا تونه در دقیقه 82، پیروز شده و به مرحله بعدی راه یافت.

 

سولسشر بالاخره رویت شد (عکس)

 

سولسشر بالاخره رویت شد (عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋