دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

شکست آ. ا. ک آتن با حاج صفی

مدافع ایرانی آ. ا. ک آتن در جریان باخت تیمش مقابل وولوس به میدان رفت.

به گزارش ورزش، در چارچوب دیدارهای هفته بیستم سوپر لیگ یونان، تیم فوتبال آ. ا. ک آتن در حالی که احسان حاج‌صفی را دوباره در ترکیب و سمت چپ خط دفاعی داشت و از میلاد محمدی و کریم انصاری‌فرد در فهرست نفراتش بهره نمی‌برد، از ساعت ۱۸:۴۵ امشب در استادیوم اسپیروس لوئیس مقابل تیم رده دهمی وولوس قرار گرفت.

یاران حاج‌صفی که پس از یک شکست و یک تساوی در دیدار هفته گذشته به برتری رسیده بودند، در مسابقه خانگی امشب نتوانستند مقابل وولوس صاحب امتیاز شوند و در حالی که یک پنالتی از دست دادند، بازنده زمین را ترک کردند.

شکست آ. ا. ک آتن با حاج‌صفی

تیم فوتبال آ. ا. ک آتن در دیدار امشب با گلی که در لحظات پایانی دریافت کرد، با نتیجه ۲ بر یک مقابل ولووس شکست خورد تا ۳۶ امتیازی بماند، فرصت صعود به رده دوم جدول سوپر لیگ یونان را از دست بدهد و در جایگاه سوم بایستد.

احسان حاج‌صفی، بازیکن ایرانی آ. ا. ک آتن که گفته می‌شد بخاطر ابتلا به کرونا نتوانسته در اردوی تیم ملی ایران حضور پیدا کند، امشب حضور ۷۹ دقیقه‌ای مقابل وولوس داشت و سیزدهمین بازی فصل خود در سوپر لیگ یونان را انجام داد.

میلاد محمدی و کریم انصاری‌فرد، دو بازیکن ایرانی دیگر آ. ا. ک آتن یونان بخاطر همراهی تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی، امشب در لیست دیدار مقابل وولوس حضور نداشتند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋