دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ادعای عجیب؛ گوشی نامزد گرین وود هک شده

ادعای عجیب؛ گوشی نامزد گرین‌وود هک شده

پدر هریت رابسون، نامزد میسون گرین وود مدعی شد گوشی موبایل دخترش هک شده است.

به گزارش ورزش، صبح امروز هریت رابسون، نامزد میسون گرین وود تصاویری عجیب و خون آلود از خود منتشر کرده و مدعی شد توسط ستاره جوان منچستریونایتد مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.  حالا پدر هریت رابسون تنها چند ساعت پس از انتشار شواهد تصویری و صوتی مبنی بر کتک خوردن دخترش توسط میسون گرینوود ستاره منچستریونایتد، مصاحبه ای اختصاصی با دیلی میل داشته و ابعد جدیدی از این ماجرا را فاش کرده است.

 

ادعای عجیب؛ گوشی نامزد گرین‌وود هک شده

 

او گفت: "اولین خبری که در مورد این موضوع شنیدم ساعت 6 صبح امروز بود. شرایط وحشتناک است و من تازه فقط دارم با همه این مسئل کنار می آیم. شما به عنوان یک پدر نمی خواهید بدانید که چنین اتفاقاتی برای دخترتان می افتد. هریت به ما گفته که تلفنش هک شده است. ما به او گفتیم که گوشی خود را خاموش کن و او نیز این کار را انجام داد، اما به نظر حالا خیلی دیر شده است.

 

دخترم ویران شده، زیرا نمی خواست این مسائل را فراش کند. ما میسون را از وقتی نوجوان بوده می شناسیم و او دو سه سال است که جزئی از خانواده ماست. البته رابطه میسون با دخترم در چند ماه گذشته خوب نبوده، اما حالا هریت همه جوره ویران شده است."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋