دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

شوک بزرگ؛ ستاره منچستریونایتد دستگیر شد

شوک بزرگ؛ ستاره منچستریونایتد دستگیر شد

میسون گرین‌وود، ستاره انگلیسی منچستر یونایتد، به دلیل حواشی رخ داده توسط پلیس دستگیر شد.

به گزارش ورزش، صبح امروز بود که نامزد میسون گرین‌وود، ستاره جوان منچستریونایتد تصاویری دردناک از خود منتشر کرده و مدعی شد توسط این بازیکن مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.

این تصاویر به قدری دلخراش بود که حتی هواداران یونایتد نیز رفتار میسون گرین‌وود را محکوم کرده و به انتقاد از رفتار این ستاره جوان پرداختند. حتی باشگاه منچستریونایتد نیز در این رابطه مماشات نکرد و از همان ابتدای انتشار این خبر، رفتار میسون گرین‌وود را محکوم کرده است.

شوک بزرگ؛ ستاره منچستریونایتد دستگیر شد

در نهایت باشگاه منچستر یونایتد ساعتی پیش به شکل رسمی اعلام کرد که میسون گرین‌وود تا اطلاع ثانوی از همراهی این تیم محروم شده است. اما این پایان ماجرای میسون گرین‌وود نبوده چرا که دقایقی پیش خبر رسید که پلیس شهر منچستر این بازیکن منچستریونایتد را دستگیر کرده است.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده گرین‌وود اکنون در بازداشت به سر می‌برد و قرار است در اسرع وقت به اتهامات او رسیدگی شود. همچنین در صورت تایید این اتهامات ممکن است محرومیت سنگینی در انتظار این بازیکن باشد و حتی آینده فوتبال این ستاره جوان به خطر بیفتد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋