دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

جلسه مهم در باشگاه فجرسپاسی برای نیم فصل

جلسه مهم در باشگاه فجرسپاسی برای نیم فصل

در شرایطی که فصل بعد از مدت‌ها موفق شده در لیگ برتر حضور یابد، نتایج آنها طی نیم فصل اول به شکل بوده که بار دیگر در خطر سقوط قرار گرفته‌اند.

به گزارش ورزش، کاکوها بعد از چند فصل حسرت صعود به لیگ برتر در نهایت در لیگ بیست و یکم موفق شدند طعم صعود را بچشند. با این حال این صعود با نتایج موفقی در نیم فصل اول همراه نشده است و اکنون آنها با حضور در جایگاه چهاردهم جدول با تنها 13 امتیاز جا گرفته‌اند. دستیابی به میانگین کمتر از یک امتیاز در نیم فصل اول ( 0.8 امتیاز در هر بازی) بیش از هر چیزی آنها را در خطر سقوط قرار داده است و نگرانی را در بین هواداران شیرازی برای سقوط بار دیگر افزایش داده است. 

شرایط این تیم در نهایت باعث شده تا این باشگاه به دنبال جلسه‌ای برای پیش بینی شرایط نیم فصل دوم در نظر داشته باشد. شنیده می‌شود در این زمینه هیات مدیره فجرسپاسی قرار است در جلسه ای امروز به بررسی شرایط این باشگاه برای نیم فصل دوم باشد. فشارهای وارد شده برای برون رفت فجرسپاسی از شرایط کنونی باعث شده تا همه منتظر خروجی این جلسه مهم باشند. جلسه‌ای که شاید حتی منجر به پایان کار سردار فلاح یا کلانتری باشد. عدم رضایت هواداران و کارشناسان از نوع نمایش تیم و عملکرد فنی آن باعث شده تا آنها به دنبال خروجی مثبتی برای کسب نتایج مناسب طی 15 هفته حساس باقیمانده برای فرار از سقوط  و بازگشت دوباره به لیگ آزادگان باشند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋