دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

خرید بزرگ نیوکاسل برزیلی است (عکس)

باشگاه نیوکاسل اعلام کرد، برونو گیمارش، هافبک برزیلی لیون را با قراردادی به مدت چهار سال و نیم به خدمت گرفته است.

به گزارش ورزش، نیوکاسل که در ماه های اخیر تحت مالکیت صندوق ملی عربستان قرار گرفته، برای ماندن در لیگ برتر و فرار از سقوط دست به ولخرجی در همین فصل زمستان زده و حالا موفق به جذب برونو گیمارش، هافبک 24 ساله و برزیلی تیم لیون شده است.

 

اخبار حاکی از آن است که برونو با قراردادی 50 میلیون یورویی راهی نیوکاسل شده که در بازار زمستانی رقم قابل توجهی محسوب می شود. گیمارش سومین خرید سرمربی ادی هاو در پنجره نقل و انتقالات پس از کی‌ران تریپیز، ملی پوش انگلیسی و کریس وود، بازیکن نیوزیلندی لقب گرفته است. برونو گیمارش در ماه های اخیر توسط تیته به اردوی تیم ملی برزیل نیز دعوت شده و در پست هافبک دفاعی بازی می کند. لازم به ذکر است این بازیکن یکی از اهداف اصلی آرسنال در این زمستان بود، اما در نهایت راهی نیوکاسل شد.

 

ادی هاو در مورد این انتقال گفت: "برونو یک استعداد بسیار خوب بوده و یکی از اهداف اصلی ما در بازار زمستانی محسوب می شد. بنابراین من خوشحالم که این بازیکن را جذب کردیم و بازیکنانی مانند برونو، بلافاصله نیوکاسل را برای چالش پیش رو تقویت می کند. برونو یکی از بازیکنان برجسته در لیگ فرانسه بوده و یک بازیکن بین‌المللی برای برزیل است، بنابراین من شک ندارم که هواداران ما از تماشای بازی برونو گیمارش لذت خواهند برد."

 

خرید بزرگ نیوکاسل برزیلی است (عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋