دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

رسمی؛ منچستریونایتد ستاره جوان خود را محروم کرد

رسمی؛ منچستریونایتد ستاره جوان خود را محروم کرد

تا اطلاع ثانوی؛ رسمی؛ منچستریونایتد ستاره جوان خود را محروم کرد؛ منچستریونایتد دومین بیانیه امروز خود را درباره اتهامات پیرامون میسون گرین‌وود منتشر کرد.

به گزارش ورزش، صبح امروز بود که نامزد میسون گرین‌وود، ستاره جوان منچستریونایتد تصاویری دردناک از خود منتشر کرده و مدعی شد توسط این بازیکن مورد ضرب و شتم قرار گرفته است. شدت این درگیری به حدی بود که حتی هواداران یونایتد نیز رفتار میسون گرین‌وود را محکوم کرده و به انتقاد از رفتار این ستاره جوان پرداختند. اما باشگاه منچستریونایتد نیز در این رابطه هرگز مماشات نکرده و از همان ابتدای انتشار این خبر، رفتار میسون گرین‌وود را محکوم کرده است.

 

رسمی؛ منچستریونایتد ستاره جوان خود را محروم کرد

 

سخنگوی باشگاه بلافاصله بعد از انتشار این اخبار  گفت: "ما از تصاویر و ادعاهایی که در رسانه های اجتماعی در حال پخش است مطلع هستیم. اما تا زمانی که حقایق مشخص نشود، هیچ اظهارنظر دیگری نمی کنیم. البته باشگاه منچستریونایتد هیچ نوع خشونتی را نمی پذیرد."

 

اما بیانیه دوم منچستریونایتد که بعد از ظهر امروز منتشر شده، بر مواضع این باشگاه تاکید داشته و البته شامل تصمیم جدیدی در مورد این ستاره جوان است. در این بیانیه آمده است: "میسون گرین‌وود تا اطلاع ثانوی در تمرینات و بازی‌های منچستریونایتد شرکت نخواهد کرد."

 

 

بدین ترتیب بعید است تا پایان تحقیقات پلیس و صدور حکم، شاهد حضور میسون گرین‌وود در میادین و لباس منچستریونایتد باشیم و آنگونه که از شرایط پیداست، روزهای دشواری در انتظار این بازیکن جوان خواهد بود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋