دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

اوج بدبینی، بارسلونا از دمبله قطع امید کرد

تهدیدها موثر نبودند؛ اوج بدبینی، بارسلونا از دمبله قطع امید کرد؛ در بارسا به این نتیجه رسیده اند که عثمان دمبله نه تنها در ژانویه به تیمی دیگر نمی رود که تمدید قرارداد هم در کار نخواهد بود.

اوج بدبینی، بارسلونا از دمبله قطع امید کرد

به گزارش ورزش، دمبله به سوژه اصلی باشگاه بارسلونا در هفته‌های اخیر تبدیل شده و باعث ایجاد حواشی بسیاری در این تیم شده است.

اخیرا روزنامه اسپانیایی اسپورت مدعی شد که موسی سیسوکو، مدیربرنامه این بازیکن، و مارکو لیخشتاینر، نماینده این بازیکن، ملاقاتی با ژاوی داشته و به این مربی خبر داده‌اند که دمبله دوست دارد به حضورش در بارسا ادامه دهد.

 

 

اوج بدبینی، بارسلونا از دمبله قطع امید کرد

 

 

این دو نفر در این ملاقات ادعا کرده‌اند که این ملی‌پوش فرانسوی کاملا به پروژه آینده بارسا متعهد است و حتی با این که در روزهای اخیر به دلیل مشخص نبودن شرایط آینده‌اش از فهرست تیم کنار گذاشت شده اما به این که پیراهن بارسلونا را به تن دارد افتخار می‌کند.

 

 

اوج بدبینی، بارسلونا از دمبله قطع امید کرد

 

 

دمبله در حالی از علاقه اش به ماندن خبر داده است که در بارسا هیچ تمایلی برای حفظ او وجود ندارد و انتقال آداما ترائوره که دیشب رسمی شد، به معنای پایان کار دمبله در بارسلونا بود. از سوی دیگر بارسا قصد جذب پیر امریک اوبامیانگ را دارد و برای این مهم ضروری است که در 48 ساعت پیش رو دمبله راهی تیمی دیگر شود ولی طبق ادعای موندودپورتیوو، در بارسلونا بدبینی مفرطی نسبت به دمبله وجود دارد و تقریبا مطمئن هستند که دمبله قصد جدایی ندارد.

حتی تهدید به سکونشینی و تبعید به تیم دوم نیز کارساز نشده و دمبله نه تنها جدا نمی شود که تمدید هم نخواهد کرد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋