دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

رسمی؛ بابک مرادی به هوادار پیوست (عکس)

هافبک سابق استقلال امروز با حضور در دفتر باشگاه هوادار، به‌صورت رسمی به این تیم تهرانی پیوست.

به گزارش ورزش، بابک مرادی طی دو فصل حضورش در استقلال نتوانست آن‌طور که باید در پیراهن آبی‌های تهرانی بدرخشد و سرانجام در نیم فصل امسال به‌صورت توافقی از این باشگاه جدا شد تا آینده فوتبالی‌اش را در تیم دیگری جست‌وجو کند.

از آلومینیوم اراک و هوادار تهران به‌عنوان مشتریان جدی این هافبک نام برده می‌شد و سرانجام مرادی امروز قراردادش را با باشگاه هوادار امضا کرد تا شاگرد رضا عنایتی در این تیم تازه لیگ برتری شده شود.

رسمی؛ بابک مرادی به هوادار پیوست (عکس)

قراداد بابک مرادی به مدت نیم فصل است و با توجه به اینکه مرادی رضایت‌نامه‌اش را از استقلال گرفته بود این قرارداد قرضی نیست. هواداری‌ها که برای لیگ برتری ماندن تلاش می‌کنند با جذب مرادی گام بزرگی در این مسیر برداشتند.

جالب این‌که با توجه به تعویق بازی هوادار و استقلال در چارچوب هفته شانزدهم، مرادی اولین بازی‌اش با پیراهن هوادار را مقابل استقلال تجربه می‌کند که می‌تواند مصاف جالب و قابل توجهی باشد.

رسمی؛ بابک مرادی به هوادار پیوست (عکس)

محمد قاضی، محمد جواد محمدی، روح الله باقری، فرهاد زاوشی و داریوش شجاعیان از استقلالی های سابق تیم عنایتی هستند و حالا یک استقلالی سابق دیگر پیراهن آبی و بنفش هوادار را به تن می‌کند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋