دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

شگفتی بزرگ در جام ملت های فوتبال زنان آسیا

شگفتی بزرگ در جام ملت‌های فوتبال زنان آسیا

درخشش ستاره چلسی برای حذف میزبان جام جهانی؛ شگفتی بزرگ در جام ملت‌های فوتبال زنان آسیا؛ دو مسابقه از مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های فوتبال زنان آسیا با صعود کره جنوبی و ژاپن به پایان رسید.

به گزارش ورزش از صبح امروز ادامه رقابت‌های جام ملت‌های فوتبال زنان آسیا 2022 هند با حضور 8 تیم در مرحله یک چهارم نهایی آغاز شد؛ تیم‌های ژاپن، تایلند، کره جنوبی، استرالیا، فیلیپین، چین‌تایپه، ویتنام و چین.

در نخستین مسابقه امروز، ژاپن از ساعت 11:30 به وقت تهران به مصاف تایلند رفت؛ قهرمان دو دوره اخیر جام ملت‌های فوتبال زنان آسیا به دنبال صعودی مقتدرانه به جمع 4 تیم برتر رقابت‌ها بود تا سهمیه خود برای جام جهانی 2023 را هم قطعی کند. در روز درخشش یویکا سوگازاوا و پوکر در گلزنی این مهاجم 31 ژاپن، سامورایی‌ها توانستند به برتری فوق‌العاده‌ای دست پیدا کنند و با 7 گل تایلند را از پیش برداشتند.

نیمه اول مسابقه در شرایطی به پایان رسید که ژاپنی‌ها برتری دو گله داشتند اما در نیمه دوم نمایش تهاجمی این تیم باعث شد تا بر تعداد گل‌ها افزوده شود و مدافع عنوان قهرمانی جام ملت‌ها با برتری قاطعانه راهی 4 تیم برتر رقابت‌ها شود و سهمیه حضور خود در جام جهانی فوتبال زنان را هم قطعی کند. نکته مهم در این مسابقه این‌که از VAR در این تورنمنت رونمایی شد و گل اول ژاپنی‌ها با استفاده از کمک داور ویدئویی تایید شد.

اما در مهم‌ترین مسابقه مرحله یک چهارم نهایی، امروز کره جنوبی به مصاف استرالیا رفت؛ کره‌ای‌ها به دنبال شگفتی‌سازی بودند و در مقابل میزبان جام جهانی در سودای قهرمانی آسیا بود. نیمه اول در شرایطی به پایان رسید که مهم‌ترین فرصت بازی را بازیکنان کره جنوبی از دست دادند، چو سو هیون که امروز رکورددار بازی ملی برای کره جنوبی شد، ضربه پنالتی به دست آمده برای تیمش را به آسمان زد تا نیمه اول برنده نداشته باشد.

شگفتی بزرگ در جام ملت‌های فوتبال زنان آسیا

در نیمه دوم دو تیم نمایش نزدیک و جذابی را داشتند و چند سیو زیبا از لیدیا ویلیامز دروازه‌بان استرالیا مانع از فروپاشی دروازه این تیم شد تا این‌که جی سو یون هافبک 30 ساله عضو باشگاه چلسی توانست در دقیقه 87 توانست دروازه استرالیا را باز کند؛ با گلزنی سی یون، حالا کره جنوبی در جمع 4 تیم جام ملت‌هاست و آن‌ها شگفتی‌سازی میزبان جام جهانی را از گردونه رقابت‌ها کنار زدند.

در ادامه رقابت‌های جام ملت‌های فوتبال زنان آسیا، چین از ساعت 15:30 به مصاف ویتنام می‌رود و چین‌تایپه از ساعت 17:30 مقابل فیلیپین صف‌آرایی خواهد کرد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋