دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

مدافع چلسی هدف اول بایرن مونیخ است

مدافع چلسی هدف اول بایرن مونیخ است

آندریاس کریستنسن، مدافع جوان چلسی تبدیل به هدف اول بایرن مونیخ شده است.

به گزارش ورزش، جدایی نیکلاس سوله از بایرن مونیخ چند روز قبل به صورت رسمی از سوی این باشگاه تایید شد و شایعات انتقال آندریاس کریستنسن به مونیخ هر روز جدی تر از قبل می شود. این مدافع دانمارکی در حال حاضر پنج میلیون یورو در سال در چلسی درآمد دارد، اما قرارداد او در پایان فصل با آبی های لندن به اتمام می رسد و علیرغم شایعات فراوان، هنوز توافقی در مورد تمدید قرارداد صورت نگرفته است.

 

آندریاس کریستنسن پیشنهاد تمدید 7.5 میلیون چلسی آنها را رد کرد و در واقع زیر 10 میلیون یورو پیشنهادی را قبول نمی کند. دورتموند نیز به جذب این مدافع دانمارکی علاقه داشت و برای توافق با او اقدام کرد، اما کریستنسن برای آنها بسیار گران بود و این انتقال منتفی شد.

 

مدافع چلسی هدف اول بایرن مونیخ است

 

نشریه بیلد امروز در گزارشی مدعی شد مذاکرات مدیران بایرن مونیخ با کریستنسن ادامه دارد و این مدافع جوان و دانمارکی هدف اصلی حسن صالح حمیدزیچ در هفته های پیش رو است. علیرعم مطرح شدن نام ماتیس گینتر، مدافع آلمانی گلادباخ به عنوان گزینه بایرن، احتمال انتقال او به خارج از کشور بیشتر بوده و اینتر قصد دارد این بازیکن را به صورت رایگان در فصل تابستان به خدمت بگیرد.

 

البته بارسلونا نیز مدت هاست برای خرید آندریاس کریستنسن اقدام کرده و حتی چندی قبل با او به توافقاتی نیز دست یافت. اما در حال حاضر به نظر می رسد بایرن مونیخ در این کورس پیشتاز بوده و در صورت پیشرفت مذاکرات، می تواند قبل از اتمام فصل با آندریاس کریستنسن به توافق قطعی دست یابد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋