دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

کاظمی: این صعود باعث افتخار شد

کاظمی: این صعود باعث افتخار شد

فرهاد کاظمی می گوید حالا وقت آن رسیده تیم ملی در جام جهانی خودی نشان دهد.

به گزارش ورزش، فرهاد کاظمی که از مربیان باتجربه فوتبال محسوب می شود در مورد صعود تیم ملی به جام جهانی با پیروزی که مقابل عراق به دست آورد به خبرنگار ما گفت: این موضوع واقعا جای تبریک دارد و مردم در این شرایط سخت توانستند با این صعود مشکلاتشان را تسلی دهند. این یکی از بهترین صعود های تیم ملی بود که باعث غرور ما ایرانی ها شد. در نهایت ما نباید همه چیز را تمام شده بدانیم به نظر من فوتبال ایران صعود کرد ولی ما باید بدانیم که بین المللی بازی نکردند و باید دنبال این باشیم که روزهای سخت را برای خودمان آسان کنیم.


وی در این باره ادامه داد: لازمه موفقیت در جام جهانی یک برنامه هدفمند و عالی است. ما از همین امروز باید این برنامه ریزی را شروع کنیم. هیچگاه نخواستیم درصورتی که می‌توانستیم صعود کنیم؛ ما به یک برد مقابل آمریکا بسنده کردیم و و یک مساوی مقابل پرتغال ما را شاد کرد یا یک برد در برابر مراکش ما راضی کرد همیشه به امتیازات دوره اول دلخوش بودیم پس چه زمانی ما می خواهیم از گروهمان صعود کنیم؟ این‌ موضوع دیگر دل مردم ایران را شاد نمی‌کند که ما در مرحله گروهی یک تیم را ببریم و در مجموع دو امتیاز بگیریم ما باید شگفتی را در جام جهانی به همه نشان بدهیم و شخصیت فوتبال ایران را به رخ همه بکشیم.


کاظمی در پایان در مورد دیدار پیش روی تیم ملی با امارات افزود: به نظر من آنهایی که کمتر بازی کردند باید مورد استفاده قرار بگیرند ولی بازی با کره یک بازی حیاتی است و ما باید با تمام قوا مقابل آنها ظاهر شویم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋