دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

دراگان، کریم و مهدی مسئول پر کردن توپ ملی پوشان

روایتی از رختکن ایران در شب صعود؛ دراگان، کریم و مهدی مسئول پر کردن توپ ملی‌پوشان!؛ صحبت‌های در رختکن بازیکنان پیش از دیدارهای ملی همیشه از جذابیت بالایی برخوردار است و یوزها با روحیه‌ای مثال زدنی به مصاف عراق رفتند.

به گزارش ورزش، در شرایطی که پنج‌شنبه شب ایران خود را آماده یک صعود زودهنگام و دلچسب به جام جهانی قطر می‌کرد، در رختکن صحبت‌های متفاوتی به میان آمد و ملی‌پوشان به جای رویاپردازی از جام جهانی روی جدال حساس و حیثیتی مقابل عراق متمرکز شده بودند.

جو کرونایی حاکم بر این بازی و غیبت چند ستاره ترکیب ایران نیز یکدلی و روحیه بالای بازیکنان را تحت تاثیر قرار نداده بود و همه افراد حاضر در رختکن تنها به پیروزی مقابل عراق و دست خالی بدرقه کردن آنها از ایران فکر می‌کردند.

دراگان، کریم و مهدی مسئول پر کردن توپ ملی‌پوشان

پیش از گرم کردن، کریم انصاری‌فرد بازیکنان را جمع کرد و با صدایی رسا گفت: "لطفا بازی را جدی بگیرید. هنوز کسی به جام جهانی صعود نکرده و اتفاقی نیفتاده. در زمین خودمان بازی می‌کنیم ولی همیشه جلوی آنها به مشکل خوردیم. همیشه بازی ایران و عراق مهم بوده است." سپس بازیکنان به سمت زمین رفتند تا پس از مدت‌ها مقابل چشم تماشاگران حاضر در آزادی خود را گرم کنند.

هنگامی‌که بازیکنان آماده رفتن به زمین برای شروع مسابقه می‌شدند مهدی طارمی که غایب اردوی گذشته بود و چند ساعتی می‌شد که به جمع هم‌تیمی‌هایش اضافه شده بود، در وسط رختکن ایستاد و خطاب به بازیکنان گفت:" آقا آنها امتیاز می‌خواهند و نمی‌آیند همین‌طوری بایستند. ما یک بازی حساس با عراق داریم و فکر نکنید بازی آسانی است باید بجنگیم و این بازی کلا متفاوت است."

دراگان، کریم و مهدی مسئول پر کردن توپ ملی‌پوشان

سپس بازیکنان در وسط رختکن حلقه زدند و اسکوچیچ گفت: " خودمان کار را دست می‌گیریم و تمام می‌کنیم. از همان دقیقه اول محکم باشید. از همان اول باید بفهمند که بازی راحتی جلوی ما ندارند." کاپیتان کریم انصاری‌فرد بار دیگر برای بازیکنان صحبت کرد و توپ آنها را دقایقی قبل از ورود به زمین پر کرد. کریم گفت: "امروز روزی است که همه ملت ایران و عزیزان و دوستان‌تان این بازی را نگاه می‌کنند و منتظرند که این تیم صعود کند. هنوز هیچ چیز قطعی نیست و باید بجنگیم و دعوا کنیم. این‌ها همیشه با ما سفت بازی کرده‌اند. همیشه در بازی‌های با عراق تشنج هست و حتما سفت روی پای‌تان می‌آیند و امتیاز می‌خواهند. ما در زمین خودمان بازی می‌کنیم و سه امتیاز مال ماست؛ تمام شد و رفت." اسکوچیچ نیز ضمن تایید صحبت‌های کریم شاگردانش را راهی زمین مسابقه کرد.

همدلی مثال‌زدنی رختکن پر ستاره ایران بدون توجه به فیکس بودن یا نبودن آنها در نوع خود جذاب است و شاید همین تیم بودن ایران به معنای واقعی چنین صعود با شکوه و زودهنگامی را رقم زده است. بدون‌شک علی‌رغم قطعی شدن صعود ایران، بازیکنان بازهم از تشرهای کریم انصاری‌فرد و درخواست او مبنی بر جنگندگی در امان نخواهند بود و با همین روحیه باید انتظار پیروزی در بازی‌های تشریفاتی آینده را داشته باشیم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋