دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

قهرمان «ستاره ساز» شاگرد سیدعباسی شد

خرید جوان شهر خودرو؛ قهرمان «ستاره‌ساز» شاگرد سیدعباسی شد؛ مدیران شهر خودرو در ادامه فعالیت نقل و انتقالاتی خود به سراغ جذب یک بازیکن جوا رفتند.

به گزارش ورزش با توجه به شرایط جدولی و قعرنشینی شهر خودرو، مدیران این باشگاه در تلاش هستند تا بتوانند با تقویت تیم خود در بازار نقل و انتقالات زمستانی، شرایط را در نیم‌فصل دوم به سود تیم خود تغییر بدهند و با هدایت داوود سیدعباسی از قعر جدول رده‌بندی لیگ برتر فرار کنند.

مشهدی‌ها در اولین گام در بازار نقل و انتقالات به سراغ جذب پیام ملکیان بازیکن سابق نفت مسجدسلیمان و مس کرمان رفتند و با این بازیکن چپ‌پا به توافق رسیدند؛ بازیکنی که توانایی بازی در پست دفاع چپ و وینگر چپ را در کارنامه خود دارد.

دومین خرید زمستانی شهر خودرویی‌ها بازیکنی در رده سنی جوانان بود؛ بعد از توافقات انجام شده، مرتضی سجادی مهاجم 18 ساله تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی جوانان را هم دارد و در برنامه «ستاره‌ساز» شبکه سوم سیما توانست قهرمان رقابت‌ها شود، به‌عضویت تیم شهر خودرو در آمده است.

مدیران شهر خودرو با چند بازیکن دیگر هم در حال مذاکره هستند و به نظر می‌رسد طی روزهای آینده اخبار بیشتری از نقل و انتقالات باشگاه مشهدی به گوش خواهد رسید.

قهرمان «ستاره‌ساز» شاگرد سیدعباسی شد

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋