دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

خیال بارسلونا راحت؛ تمدید قطعی است

مدیران بارسلونا مطمئن هستند که گاوی را با قراردادی جدید در ماه آینده با این باشگاه امضا می کند.

خیال بارسلونا راحت؛ تمدید قطعی است

به گزارش ورزش، قرارداد گاوی، ستاره جوان و خوش آتیه باشگاه بارسلونا در تابستان سال 2023 به پایان می رسد و به نظر می رسد در صورت عدم توافق او با بارسلونا برای تمدید قرارداد، باشگاه های بزرگی به دنبال خرید این بازیکن می آیند. علیرغم اخبار فراوان در مورد مذاکرات، عدم تمدید با این ستاره آینده دار باعث نگرانی هواداران بارسلونا شده و برخی اخبار حاکی از احتمال جدایی یک بازیکن مهم دیگر از این باشگاه می باشد، اما نشریه اسپورت این شایعات را تکذیب کرده و ماندن گاوی در جمع بازیکنان بلوگرانا را قطعی توصیف کرد.

 

خیال بارسلونا راحت؛ تمدید قطعی است

 

ایوان دلاپنا، مدیر برنامه گاوی و مدیران بارسلونا در ماه دسامبر با یکدیگر توافق کردند که مذاکرات برای تمدید قرارداد را تا ماه ژانویه متوقف کنند. در واقع بارسلونا زمستان شلوغی را سپری کرده و به همین علت در آن مقطع از مدیر برنامه گاوی خواست اجازه دهد تمرکز آنها روی جذب بازیکنان جدید در فصل زمستان باشد.

 

اما به نظر می رسد مدیران بارسلونا در نهایت آماده هستند تا در ماه فوریه مذاکرات با گاوی را مورد تمدید مورد را آغاز کرده و به این ستاره آینده دار به توافق برسند. با توجه به تمایل خود گاوی به ماندن در نوکمپ، به نظر این توافق به زودی نهایی شده و او قرارداد خود را احتمالا به مدت پنج سال با بلوگرانا تمدید خواهد کرد. بارسلونا در ماه های اخیر تمرکز خود را روی تمدید قرارداد طولانی مدت با ستاره های جوان و خوش آتیه خود گذاشته و به زودی این اتفاق در مورد گاوی نیز رخ خواهد داد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋