دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

دعوت نامه ژاپن برای بازی دوستانه با تیم ملی

دراگان اسکوچیچ در آخرین مصاحبه‌اش از درخواست فدراسیون فوتبال ژاپن برای بازی دوستانه خبر داده است.

دعوت نامه ژاپن برای بازی دوستانه با تیم ملی

به گزارش ورزش، تیم ملی ایران در حالی موفق شد صعود خود به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را قطعی کند که در گروه دوم مرحله مقدماتی رقابت سنگینی بین عربستان، ژاپن و استرالیا برقرار است و سامورایی‌ها برای صعود مستقیم کار دشواری را پیش رو دارند و احتمالا تا روز آخر درگیر پروژه صعود خواهند ماند.

با این حال ژاپنی‌ها که از جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه همیشه پای ثابت جام جهانی بوده‌اند، از همین حالا برای رقابت‌های قطر برنامه ریزی می‌کنند و آنطور که سرمربی تیم ملی ایران می‌گوید، قصد دیدار با تیم ملی را هم در برنامه تدارکاتی خود گنجانده‌اند.

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی می‌گوید: اول فوریه با امارات و در ماه مارس با کره جنوبی و لبنان بازی می‌کنیم. من دوست دارم در آستانه آن اردو در ماه سوم به ریکا بیایم ولی خواهیم دید که چه می‌شود. برخی از مسابقات از قبل برای ژوئن برنامه ریزی شده است، ما نیز از ژاپن دعوت نامه دریافت کردیم. ببینیم چه می‌شود. برنامه‌های زیادی وجود دارد و مهم‌ترین چیز این است که به‌خوبی آماده شویم.

آخرین بازی ایران و ژاپن در جام ملت‌های آسیا بود که شاگردان کارلوس کی‌روش با سه گل مقابل سامورایی‌ها بازنده شدند. پیش از آن تیم ملی یک بازی دوستانه با ژاپن در تهران هم داشت که در روز گلزنی سردار آزمون جوان دو تیم به نتیجه تساوی رضایت دادند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋