دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

آخرین قربانی قرعه کشی جام جهانی در آفریقا

تقابل مصر - سنگال و اخراج یک آنالیزور؛ آخرین قربانی قرعه‌کشی جام جهانی در آفریقا؛ آنالیزور مصری تیم ملی سنگال پس از قرعه کشی مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی از سمتش اخراج شد.

آخرین قربانی قرعه‌کشی جام جهانی در آفریقا

به گزارش ورزش، در آخرین مرحله مقدماتی جام جهانی در قاره آفریقا، تیم ملی مصر برای گرفتن جواز حضور در جام جهانی، باید در مقابل سنگال قرار بگیرد.

این هماوردی باعث شده تا فدراسیون فوتبال سنگال تصمیم به اخراج مصطفی منیر آنالیزور مصری کادرفنی تیم ملی این کشور گرفت تا در تصمیمی جالب، تنها عضو مصری کادرفنی اش را به در خروجی هدایت کند.

با این حال مصطفی منیر می‌گوید که تصمیم فدراسیون فوتبال سنگال را درک می‌کند و به آن احترام می‌گذارد. او همچنین می‌گوید که این تصمیم در سطحی بالاتر از فدراسیون فوتبال گرفته شده است.

وی در ادامه گفت: از آن جهت که کار من تجزیه و تحلیل تیم مقابل است، بنابراین رویارویی با تیم ملی کشورم دشوار بود و به همین خاطر تصمیم سنگال را درک می‌کنم. تمام حقوق و ‌پاداش من از سوی فدراسیون فوتبال سنگال پرداخت شد و آنها برخورد محترمانه ای با من داشتند.

این آنالیزور مصری در پایان با تمجید از دو ستاره تیم ملی سنگال گفت که او رابطه بسیار خوبی با کولیبالی داشته و همچنین سادیو مانه هم همیشه برخوردی بسیار حرفه‌ای از خود نشان داده است.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋