دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

فوت هواداری که در استادیوم دچار حمله قلبی شد

یکی از هواداران فولام پس از ایست قلبی در جریان بازی روز شنبه مقابل بلکپول در کریون کوتیج جان باخت.

فوت هواداری که در استادیوم دچار حمله قلبی شد

به گزارش ورزش، حمله قلبی به هواداران فوتبال در جریان مسابقات در ماه‌های اخیر به شکل عجیبی در انگلیس افزایش یافته و حالا متاسفانه این روند به تلفات جانی نیز منجر شده است. دیروز و در نیمه اول دیدار دو تیم فولام و بلکپول، یک هوادار به نام پل پریش دچار مشکل قلبی شد و به همین‌علت داور به‌مدت 41 دقیقه مسابقه را تعطیل کرد تا کادر امداد در آرامش کامل به درمان این شخص بپردازد. پل پریش قبل از انتقال سریع به بیمارستان تحت درمان اورژانسی قرار گرفت، اما به نظر این روند افاقه نکرده است.

 

فوت هواداری که در استادیوم دچار حمله قلبی شد

 

در نهایت امروز باشگاه فولام با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که این هوادار بعد از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد و به خانواده و دوستان آقای پریش تسلیت گفت.

 

در بیانیه باشگاه فولام آمده است: "با اندوه فراوان هواداران را از درگذشت پل پریش مطلع می‌کنیم. پل دچار ایست قلبی شد و در مسابقه بعد از ظهر در جایگاه همرسمیت تحت‌درمان قرار گرفت. پل پریش خیلی به بیمارستان منتقل شد، اما متاسفانه عصر دیروز فوت کرد. تسلیت ما در باشگاه فوتبال فولام به خانواده، دوستان و عزیزان پل پریش. ما می‌خواهیم از طرفداران فولام و بلکپول به‌خاطر احترام و رفتارشان و هم‌چنین از همه کادر بیمارستان برای کمک و مراقبتی که داشتند، تشکر کنیم."

 

باشگاه بلکپول نیز در توییتر خود نوشت: "همه ما از فوت پل بسیار متاسفیم. ما به خانواده پل و همه ارکان باشگاه فولام تسلیت می‌گوییم."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋