دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

هم تیمی قایدی بازی ایران را از دست داد

بازگشت تیم ملی امارات به زمین تمرین؛ هم‌تیمی قایدی بازی ایران را از دست داد؛ اعضای تیم ملی امارات یک جلسه تمرین ریکاوری را در ورزشگاه الوصل پشت سر گذاشتند.

هم‌تیمی قایدی بازی ایران را از دست داد

به گزارش ورزش، تیم ملی امارات که با پیروزی مقابل سوریه، جایگاه خود در رتبه سوم جدول را تثبیت کرد و به کسب سهمیه پلی‌آف امیدوار شد، دور جدید تمرینات خود برای بازی با ایران را در ورزشگاه الوصل برگزار کرد. نکته مهم اینکه در این تمرین، بازیکنان اصلی تیم که برابر سوریه فیکس بودند، ریکاوری کردند و سایر بازیکنان تمرینات گروهی با توپ و تاکتیکی را انجام دادند.

محمد جمعه مهاجم جوان شباب الاهلی که به تیم ملی دعوت شده بود، به دلیل آسیب دیدگی اردو را از دست داد و نمی‌تواند در بازی با ایران نیز همراه تیمش باشد. نکته جالب اینکه احمد نوراللهی دیگر بازیکن شباب الاهلی هم به دلیل آسیب دیدگی در این بازی غایب خواهد بود.

با این حال شاهین عبدالرحمن مدافع الشارجه در تمرینات تیم ملی کشورش شرکت کرده و از فهرست رزرو به جمع ملی پوشان اضافه شده است.

نکته مهم اینکه تیم ملی امارات با پرواز مستقیم از فرودگاه بین المللی دبی به ایران خواهد رفت و در ورزشگاه آزادی یک جلسه تمرین خواهد داشت.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋