دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

لبنان با یک غایب کلیدی در برابر عراق

فدراسیون فوتبال لبنان از غیبت ولید شور بازیکن تاثیر گذار تیم ملی این کشور در بازی مقابل عراق خبر داد.

به گزارش ورزش، این دیدار از هفته هشتم مقدماتی جام جهانی 2022 سه‌شنبه هفته جاری در استادیوم شهر صیدا برگزار می‌شود و غیبت ولید شور یک چالش جدی برای لبنان به‌منظور نتیجه گیری در این دیدار خواهد بود. این بازی در حالی برگزار می شود که لبنان 5 امتیازی و عراق 4 امتیازی است و پیروزی در این بازی می‌تواند لبنانی ها را به ادامه مسیر و صعود به مرحله پلی آف امیدوار کند به خصوص که امارات تیم سوم جدول با 9 امتیاز باید در استادیوم آزادی با تیم ملی فوتبال ایران دیدار کند. 

دلیل غیبت ولید شور در بازی با عراق مصدومیت عنوان شده است. این اتفاق در بازی با کره جنوبی برای ستاره لبنان رخ داد و MRI صورت گرفته نشان می‌دهد پای چپ ولید شور دچار آسیب دیدگی شده و توصیه پزشکان به او استراحت در بازی با عراق است. دیگر مصدوم تیم ملی لبنان برای بازی با عراق مصطفی مطر دروازه‌بان این تیم بود اما بعد از معاینات دقیق پزشکی، تیم پزشکی اعلام کرد او می‌تواند در بازی روز سه‌شنبه به میدان برود. ولید شور که در خط هافبک توپ می‌زند یکی از بازیکنان کلیدی تیم ملی لبنان به‌شمار می‌رود.

لبنان با یک غایب کلیدی در برابر عراق

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋