دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

استادیوم شهدای ساری بازسازی می شود

استادیوم شهدای ساری بازسازی می شود

با دستور استاندار مازندران؛ استادیوم شهدای ساری بازسازی می شود؛ با دستور استاندار مازندران استادیوم شهدای ساری بازسازی می شود تا برای میزبانی از باشگاه نساجی آماده شود.

به گزارش ورزش، استاندار مازندران برای بازسازی استادیوم شهدای ساری 25 میلیارد ریال بودجه اختصاص داده است که به نظر می رسد این بودجه صرف برداشتن چمن فعلی استادیوم و کاشت چمن رولی جدید خواهد شد. در پی انتشار این خبر ایزد سف الله پور، مدیر عامل باشگاه نساجی با انتشار پیامی از استاندار مازندران قدردانی کرد. 

ایزد سیف الله پور در این باره گفت:« خدا را شاکریم که سرانجام بعد از کش و قوس‌های فراوان و خانه‌بدوشی‌های مظلومانه برای برگزاری بازی‌های خانگی، دکتر حسینی‌پور استاندار مازندران با نگاهی ویژه به دغدغه هواداران میلیونی نساجی در شمال کشور، اعتبار لازم را برای آماده‌سازی چمن ورزشگاه شهدای ساری درنظر گرفتند تا انشاالله بازی‌های خانگی تیم نساجی در نیم‌فصل دوم در این ورزشگاه برگزار شود. صمیمانه تقاضا داریم تا با پیگیری مداوم نسبت به پروژه چمن ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر، پیش از آغاز فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر، این ورزشگاه نیز آماده بهره‌برداری قرار گیرد.»

گفتنی است تا زمان آماده سازی این استادیوم نساجی دیدارهای خانگی خود را در استادیوم امام رضای مشهد برگزار می کند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋