دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

اوج رقابت در فولاد؛ رشید و شهاب هر دو در اهواز؟

اوج رقابت در فولاد؛ رشید و شهاب هر دو در اهواز؟

اتفاق غیرمنتظره نیم فصل انتقالاتی؛ اوج رقابت در فولاد؛ رشید و شهاب هر دو در اهواز؟؛ شاید باشگاه فولاد با جذب دو دروازه‌بان تبدیل به غنی‌ترین باشگاه لیگ در این پست بشود .

به گزارش ورزش، باشگاه فولاد  بعد از جدایی محسن فروزان در پایان لیگ بیستم، در فصل جدید با احسان مرادیان وارد مسابقات شد و طی دو بازی اخیر نیز شاهد حضور علی غلام زاده درون دروازه اهوازی ها بودیم. با ورود به تعطیلات نیم فصل و شروع رسمی فعالیت باشگاه ها در نقل و انتقالات زمستان، باشگاه فولاد یکی از اولویت های خود را جذب دروازه بان قرار داده است. 

بر اساس اخبار دریافتی از منابع آگاه، فولادی ها در آستانه جذب دو دروازه بان شاخص قرار دارند که یکی از آنها قرارداد خود را با باشگاه قبلی اش فسخ کرده و دیگری در آستانه فسخ قرارداد خود با باشگاه قبلی اش قرار دارد.

شهاب گردان، یکی از گزینه های بالاست که این فصل به دلیل مصدومیت نتوانست به جایگاه ثابتی در ترکیب ذوب آهن دست پیدا کند و برخلاف فصل گذشته، یک نیمکت نشین محض بود. او روز گذشته قرارداد خود را با ذوب آهن فسخ کرد و با باشگاههایی که خواستار به خدمت گرفتنش بودند وارد مذاکره شد. جدی ترین مشتری گردان، باشگاه فولاد بود که این همکاری در آستانه رقم خوردن است و به گفته خود این بازیکن، امروز (یکشنبه) تکلیف تیم جدیدش برای نیم فصل دوم مشخص خواهد شد.

اوج رقابت در فولاد؛ رشید و شهاب هر دو در اهواز؟

دیگر دروازه بانی که فولادی های به دنبال جذب او هستند و بر اطلاعات دریافتی مذاکراتی جدی هم در این خصوص انجام گرفته، رشید مظاهری است. سنگربان ناراضی استقلال که با توجه به عدم پرداخت درصد مقرری از قراردادش، می تواند به صورت یک طرفه فسخ و راهی باشگاه دیگری شود، مورد توجه باشگاه فولاد قرار گرفته است.

رشید فصل گذشته با حرف و حدیث بسیاری از تراکتور راهی استقلال شد. او در این فصل قرارداد خود را به هر ترتیبی بود با آبی ها تمدید کرد اما فرصت بازی زیادی در طول بازی های نیم فصل به این بازیکن داده نشد. در حالی که حسینی و رضایی به ترتیب 12 و 3 بار در این فصل درون دروازه استقلال قرار گرفته اند، مجیدی در طول بازی های نیم فصل اول، تنها یک بار به رشید میدان داد تا این بازیکن برای پیدا کردن فرصت بازی، در اندیشه جدایی از استقلال باشد.

اوج رقابت در فولاد؛ رشید و شهاب هر دو در اهواز؟

او هفته گذشته نامه اى را به باشگاه استقلال و سازمان لیگ ارسال کرده و در خصوص عدم دریافت بخشى از مبلغ قرارداد خودش هشدار داده که طبق قانون، هشدار قبل از فسخ قرارداد محسوب مى شود. طبق قرارداد مظاهرى و استقلال ٢٠ درصد از مبلغ مورد توافق در ابتداى فصل پرداخت شده ،  درصد دوم باید قبل از پایان نیم فصل پرداخت مى شد که استقلالى ها مدعى هستند دریافتى مظاهرى به ٣٠ درصد؜ رسیده اما او همچنان اجازه فسخ ندارد. بر اساس قانون، بازیکنان ٣٠ روز بعد از گذشتن مهلت پرداخت مى توانند جهت فسخ اقدام کنند اما اگر نیم فصل هفته پانزدهم به تاریخ ٢٣ دى محاسبه شود باز هم از فرصت استقلالى‌ها براى پرداخت ١٠ درصد؜ باقیمانده حداقل دو هفته باقى است.

در چنین شرایطی اما به نظر می رسد که مظاهری این بار برخلاف نقل و انتقالات تابستانی که تا آستانه جدایی از استقلال پیش رفت، برای فسخ قراردادش مصمم تر است و باید دید که آیا فولادی ها موفق به جذب او هم خواهند شد یا خیر. در صورتی که گردان فردا به فولاد بپیوندد و مظاهری هم با عملی کردن هدف خود، با استقلال فسخ و راهی فولاد به عنوان جدی ترین مشتری اش در مارکت زمستانی شود، شاهد رقابتی داغ بین این دروازه بان باتجربه و گلرهای قبلی فولاد برای پوشیدن شماره یک خواهیم بود.


این درحالیست که فولاد احسان مرادیان را هم در دروازه دارد که او نیز از گلرهای جوان و باکیفیت به شمار می‌آید که در صورت جذب این دو گلر از این باشگاه جدا خواهد شد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋