دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بالاخره تاتنهام با ستاره یوونتوس به توافق رسید

انتقال دژان کولوسفسکی، ستاره جوان و سوئدی یوونتوس به باشگاه تاتنهام قطعی شده است.

بالاخره تاتنهام با ستاره یوونتوس به توافق رسید

به گزارش ورزش، تاتنهام که در روزهای اخیر در جذب بازیکنان مورد نظر خود از جمله آداما ترائوره و لوییس دیاز ناکام مانده بود، حالا موفق به توافق برای جذب دژان کولوسفسکی از یوونتوس شده است. دو باشگاه اسپرز و بیانکونری عصر روز شنبه مذاکرات را سرعت بخشیدند و در نهایت اواخر شب به توافق رسیدند.

 

انتقال دژان کولوسفسکی به لندن پنج ماهه و به صورت قرضی با مبلغ پنج میلیون یورو خواهد بود. اما در صورتی که تاتنهام جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند و کولوسفسکی نیز حداقل در نیمی از بازی‌های باقی‌مانده این فصل به میدان برود، گزینه خرید برای تاتنهام با رقم 35 میلیون یورو الزامی خواهد بود. این توافق شامل چهار الی پنج میلیون یورو پاداش نیز می شود و بنابراین تاتنهام در مجموع احتمالا ملزم به نزدیک به 45 میلیون یورو خواهد بود.

 

بالاخره تاتنهام با ستاره یوونتوس به توافق رسید

 

این مبلغ 10 میلیون یورو بیشتر از رقمی است که یوونتوس برای خرید کولوسفسکی از آتالانتا در ژانویه 2020 پرداخت کرد. فابیو پاراتیچی، مدیر فعلی اسپرز نقش مهمی در انتقال این ستاره سوئدی به یوونتوس داشت و حالا او زمینه حضور کولوسفسکی در تورین را نیز فراهم کرده است.

 

به نظر می رسد کولوسفسکی صبح روز یکشنبه برای انجام تست پزشکی و امضای قرارداد به لندن خواهد رفت. همچنین تاتنهام همچنین در حال مذاکره با یوونتوس برای جذب دیگر هافبک این تیم یعنی رودریگو بنتانکور نیز است. در صورت توافق، انتظار می‌رود این قرارداد با مبلغی حدود 20 میلیون یورو به اضافه پاداش باشد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋