دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بالوتلی خیلی آماده است، سوپرایز شدم

آتیلیو لومباردو:؛ بالوتلی خیلی آماده است، سوپرایز شدم!؛ آتیلیو لومباردو، دستیار روبرتو مانچینی از فرم خوب ماریو بالوتلی به‌وجد آمده است.

بالوتلی خیلی آماده است، سوپرایز شدم

به گزارش ورزش، ماریو بالوتلی در ماه‌های اخیر و در لیگ ترکیه، با لباس آدانا دمیر اسپور دوباره به روزهای اوج خود بازگشته و در این فصل در 21 بازی برای این باشگاه 9 بار گلزنی کرده و پنج پاس گل داده است. این عملکرد خوب و البته افت مهاجمان تیم ملی ایتالیا در ماه‌های اخیر باعث شد روبرتو مانچینی از ماریو بالوتلی برای اردوی اخیر آتزوری در مقطع تعطیلی بازی‌های باشگاهی دعوت کند.

 

بالوتلی خیلی آماده است، سوپرایز شدم

 

بالوتلی آخرین بار در جریان تساوی 1-1 مقابل لهستان در لیگ ملت‌های اروپا در سپتامبر 2018، برای آتزوری به میدان رفت و حالا بعد از چهار سال‌ این شانس را پیدا کرده که در صورت جلب رضایت روبرتو مانچینی، در مسابقات حساس پلی آف برای تیم ملی ایتالیا بازی کند. به نظر می‌رسد بالوتلی در شرایطی خوب به اردوی آتزوری اضافه شده و فعلا رضایت کادر فنی را به‌دست آورده است.

 

آتیلیو لومباردو، دستیار روبرتو مانچینی گفت: "ماریو بالوتلی خیلی وزن کم کرده و نمی‌دانم دلیل این اتفاق ابتلای او به بیماری کرونا بوده است یا نه. مدت‌ها بود که بالوتلی را ندیده بودم، زیرا این بازیکن در خارج از کشور ایتالیا بازی می‌کند و  پیگیری پیشرفت نسبت به قبل او دشوارتر شده است. راستش انتظار نداشتم بالوتلی را در چنین شرایط خوبی ببینم و این یک سورپرایز شیرین بود."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋