دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

گردان: فردا تیم جدیدم را انتخاب می کنم

با خوبی و خوشی از ذوب‌آهن جدا شدم؛ گردان: فردا تیم جدیدم را انتخاب می‌کنم؛ شهاب گردان دروازه‌بان نیم‌فصل نخست تیم ذوب‌آهن اصفهان قراردادش را با این تیم فسخ کرد.

گردان: فردا تیم جدیدم را انتخاب می‌کنم

به گزارش ورزش، شهاب گردان در این رابطه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزش، درباره آخرین وضعیتش گفت: من همیشه تابع نظر سرمربی تیمم بوده‌ام و اکنون نیز با نظر سرمربی تیم از ذوب‌آهن جدا شدم، مراحل فسخ قراردادم امروز انجام شد و به خوبی و خوشی این تیم را ترک کردم. برای تیم ذوب‌آهن و هوادارانش که همیشه به من لطف داشته‌اند در ادامه راه آرزوی موفقیت می‌کنم.


وی افزود: یکی دو پیشنهاد دارم و در حال جمع‌بندی هستم تا فردا بهترین انتخاب را برای آینده فوتبالی‌ام خواهم کرد تا هم به خودم کمک کنم و هم به توانم برای تیم جدیدم بهترین باشم.


گردان در پایان در خصوص شایعاتی که درباره مصدومیتش به وجود آمده نیز این چنین پاسخ داد: واقعا بعضی صحبت‌ها را در رسانه‌ها می‌خوانم و تعجب می‌کنم. در واقعیت من بیش از یک ماه پیش یک مصدومیت جدی داشتم که خدا را شکر حل شد و در لیست تیم ذوب‌آهن در چهار بازی آخر بودم؛ نظر سرمربی این بود من در ترکیب اصلی قرار نگیرم که به آن احترام می‌گذارم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋