دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

یکی از شروط گل محمدی در حال برآورده شدن

مذاکره برای زمین تمرین نفت تهران؛ یکی از شروط گل‌محمدی در حال برآورده شدن؛ در شرایطی که سرمربی پرسپولیس بعد از استعفا و عدم حضور در تمرینات، سه شرط برای بازگشت اعلام کرده بود، یکی از آنها در حال نهایی شدن است.

یکی از شروط گل‌محمدی در حال برآورده شدن

به گزارش ورزش، چهارمین روز از عدم حضور یحیی گل‌محمدی در تمرین پرسپولیس نیز سپری شد و مدیریت باشگاه در فرصت کمی که در اختیار دارد در حال تلاش برای تحقق سه شرط سرمربی خود است.

یکی از شروط سرمربی پرسپولیس در اختیار گرفتن زمین تمرینی مناسب بود. باشگاه در این زمینه با بررسی تمامی زمین‌های تهران، در نهایت به زمین نفت تهران در تهرانسر رسید.

مجموعه‌ای فوق العاده که بعد از انحلال نفت تقریبا بلا استفاده مانده است و در این رابطه مذاکراتی برای اجاره آن به پرسپولیس در حال انجام است. باید دید اولین شرط یحیی گل‌محمدی به سرانجام خواهد رسید  و آنها در کنار استادیوم شهید کاظمی، مجموعه نفت را هم در اختیار خواهند گرفت یا خیر.

درویش قصد دارد بخشی دیگری از مطالبات را نیز طی روزهای آینده به حساب بازیکنان واریز کند که البته بعید است جمع دریافتی آنها را به بیش از ٣۵ درصد برساند و امیدوار است در این رابطه با نرمش بازیکنان و کادر فنی مواجه شود.

شرط بعدی هم حضور موفق در نقل و انتقالات است که باید دید بعد از باز شدن پنجره این باشگاه، با چه برنامه‌ای همراه خواهد بود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋