دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

سرنوشت توپهای سرگردان کمپ؛شوت می شوید

آقا کریم در نقش همیشگی؛ سرنوشت‌ توپهای سرگردان کمپ؛شوت می‌شوید!؛ کریم باقری در دقایقی از تمرین امروز تیم ملی همپای بازیکنان به تمرین پرداخت.

سرنوشت‌ توپهای سرگردان کمپ؛شوت می‌شوید

به گزارش ورزش، مربی تیم ملی فوتبال یکی از افرادی است که در کنار دیسیپلین و شخصیت خاصی که دارد، همواره رابطه صمیمانه‌ای نیز با بازیکنان برقرار می‌کند. باقری که در سال‌های گذشته این کار را در پرسپولیس به خوبی انجام داده ، حالا در تیم ملی نیز موفق است و نقش مهمی را در کادرفنی ایفا می‌کند.


کریم باقری در تمرین هم علاوه بر مشارکت در طراحی آیتم های تمرینی، در کنار سایر بازیکنان پابه توپ شد و فضای جالبی به وجود آمد. در بخش هایی از تمرین باقری که هنوز هم از نظر جسمانی شرایط مناسبی دارد، به یاد دوران جوانی خود همپای بازیکنان تمرین کرد تا آمادگی اش را به رخ بکشد.

سرنوشت‌ توپهای سرگردان کمپ؛شوت می‌شوید


اتفاق ویژه شوت‌های برق آسای باقری در تمرین امروز تیم ملی بود؛ کاپیتان سابق پرسپولیس و تیم ملی که در دوران فوتبالش با شلیک‌های محکم و تماشایی‌اش معروف بود و گل‌های حساسی نیز با این شیوه به ثمر رساند، در تمرین امروز هم چند بار با این شوت‌ها دروازه‌بان‌ها را غافگلیر کرد.


باقری که در دوران بازی خود در تمرینات تیم ملی از این دست شوت‌ها به احمدرضا عابدزاده می‌زد، امروز به سمت دروازه‌ای که پسر او(امیررضا عابدزاده) درون آن ایستاده بود،‌ اقدام به شوتزنی کرد تا صحنه‌های جالبی به یادگار بماند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋