دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

راموس: با مسی برای این تصمیم مشورت کردم

سرخیو راموس، مدافع باتجربه پاری سن ژرمن تاکید کرد آنها باید در زمین قدرت خود را ثابت کنند.

راموس: با مسی برای این تصمیم مشورت کردم

به گزارش ورزش، سرخیو راموس، مدافع اسپانیایی و محبوب رئال مادرید، در تابستان سال گذشته و بعد از 16 سال این تیم را ترک کرده و به پیشنهاد پاری سن ژرمن پاسخ مثبت داد. سرخیو راموس در مصاحبه با سایت رسمی این باشگاه مدعی شد با بازیکنانی چون لیونل مسی و کیلور ناواس برای این انتقال مشورت کرده و استقبال بازیکنان، شرایط را برای حضور او در پاری سن ژرمن راحت تر کرده است.

 

سرخیو راموس گفت: "با پروژه ای که باشگاه پاری سن ژرمن تعریف کرده و با توجه به بازیکنانی که جذب کرده، ما باید تیمی شکست ناپذیر بوده و البته این موضوع را ثابت کنیم. این بدان معناست که باید به بالاترین درجات رسیده و ثابت کنیم که تیمی باکیفیت با بازیکنان خوبی هستیم، البته این کار باید در زمین انجام شود.

 

راموس: با مسی برای این تصمیم مشورت کردم

 

ما در حال حاضر خوب کار می کنیم و سعی داریم تمام عناوین را کسب کنیم. پاری سن ژرمن اگرچه سابقه زیادی ندارد، اما تیم بزرگی است. این باشگاه یک پروژه ورزشی منحصر به فرد دارد و همه بازیکنان می خواهند به پاریس بیایند.

 

فرایند امضای قرارداد با پاری سن ژرمن در فصل تابستان خیلی خوب بود. قبل از امضای قرارداد و توافق با نهایی با بازیکنان دیگر از جمله لئو مسی و کیلور ناواس که مثل برادرم است صحبت کرده بودم. من همچنین با نیمار جونیور و سایر هم تیمی های جدیدم نیز در این رابطه حرف زدم. استقبال فوق‌العاده‌ای از من انجام شده و این برخورد روند سازگاری با شرایط جدید را برایم بسیار آسان‌تر کرد."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋