دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

کورسوی امید برای مدافعان سرخابی تیم ملی (عکس)

دو مدافع استقلال و پرسپولیس که در اردوگاه تیم ملی حضور دارند، امیدوارند شانس اولین بازی در انتخابی جام جهانی نصیب‌شان شود.

کورسوی امید برای مدافعان سرخابی تیم ملی (عکس)

به گزارش ورزش، فرشاد فرجی که در آخرین لحظه به‌واسطه ابتلا به کرونای مجید حسینی به اردوگاه تیم ملی فرا خوانده شد، یکی از سورپرایزهای دراگان اسکوچیچ محسوب می‌شد که البته فرصت حضور برابر عراق را نیز به‌دست نیاورد. مدافع فیکس پرسپولیس در این فصل البته هم‌چنان امیدواری خود را دنبال می‌کند تا از این شانس بزرگ به سادگی عبور نکند و در فاصله باقی‌مانده تا جدال با امارات که دیداری تشریفاتی محسوب می‌شود، فرصت حضور در ترکیب را به‌دست بیاورد.

سیاوش یزدانی مدافع میانی استقلال نیز چنین شرایطی را دنبال می‌کند. بازیکنی که این فصل نمایش قابل قبولی در ترکیب تیم باشگاهی‌اش به جا گذاشته و البته حواشی زیادی را هم متوجه خود دیده است. او علی‌رغم فرصت‌هایی که برای حضور در اردوی تیم ملی داشته، نتوانسته در رقابت با شجاع خلیل‌زاده و محمدحسین کنعانی‌زادگان شانس حضور در ترکیب را به‌دست بیاورد. او نیز همین امیدواری را در جدال با امارات دنبال می‌کند و باید دید دراگان اسکوچیچ آیا این فرصت را به دو مدافع میانی استقلال و پرسپولیس خواهد داد یا خیر.

کورسوی امید برای مدافعان سرخابی تیم ملی (عکس)

کورسوی امید برای مدافعان سرخابی تیم ملی (عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋