دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بازگشت به بارسا؟ دوست دارم در بشیکتاش بمانم

بازگشت به بارسا؟ دوست دارم در بشیکتاش بمانم

میرالم پیانیچ:؛ بازگشت به بارسا؟ دوست دارم در بشیکتاش بمانم؛ ستاره بوسنیایی از حضور در فوتبال ترکیه خوشحال است و تمایلی برای بازگشت به بارسلونا ندارد.

به گزارش ورزش، انتظار می‌رفت میرالم پیانیچ بعد از انتقال به بارسلونا در نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته به یکی از ارکان خط هافبک این تیم تبدیل شود اما در فصل 21-2020 رونالد کومان هیچ علاقه‌ای به استفاده از این بازیکن نشان داد و ستاره بوسنیایی در اکثریت قریب به اتفاق بازی‌های فصل پیش بلوگرانا نیمکت‌نشین بود.

بازگشت به بارسا؟ دوست دارم در بشیکتاش بمانم

نیمکت نشینی‌های پیانیچ نهایتاً باعث شد او در تابستان به شکل قرضی بارسلونا را ترک کرده و راهی بشیکتاش ترکیه شود. در فصلی که بشیکتاش با صدر جدول فاصله زیادی دارد و تیم ششم جدول است، پیانیچ از معدود ستاره‌های تاثیرگذار تیم محسوب می‌شود.

بازگشت به بارسا؟ دوست دارم در بشیکتاش بمانم

او که اخیرا پیشنهاد ژاوی برای بازگشت به بارسا در ژانویه را رد کرده بود بار دیگر تاکید کرد که تا پایان فصل ماندنی است: «از حضور در بشیکتاش خوشحالم. احساس خوبی در این تیم دارم و خیلی سریع توانستم خودم را با شرایط جدید سازگار کنم. من در یک تیم قهرمان بازی می کنم. بازی کردن در بشیکتاش بسیار خوب است. ترکیه کشور خوبی است. قرار بود که یک سال در بشیکتاش بازی کنم. باید دید که در پایان فصل چه پیش خواهد آمد.

من و خانواده ام اینجا احساس خوبی داریم. دو سال دیگر با بارسلونا قرارداد دارم و ظاهرا مجبور هستم که به تیم برگردم. هنوز زود است که درباره آینده صحبت کنم. اگر خودم اختیار داشته باشم دوست دارم که در بشیکتاش بمانم.»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋