دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

مربی غنا، اولین قربانی جام ملت های آفریقا

اخراج رایواچ پس از نتایج ضعیف؛ مربی غنا، اولین قربانی جام ملت‌های آفریقا؛ میلوان رایواچ سرمربی صرب تیم ملی غنا پس از نتایج بسیار بد این تیم در جام ملت‌های آفریقا اخراج شد.

مربی غنا، اولین قربانی جام ملت‌های آفریقا

به گزارش ورزش، روز گذشته غنا اخراج سرمربی تیم ملیوان راژواچ را پس از خروج شوکه‌کننده از فینال‌های جام ملت‌های آفریقا تایید کرد و اکنون باید به سرعت برای یافتن مربی جدید برای پلی‌آف جام جهانی تا دو ماه دیگر اقدام کند.

انتظار می‌رفت راژواچ پس از شکست 3-2 غنا برابر تیم کوچک کومور در هفته گذشته اخراج شود و وزارت ورزش غنا یک روز پس از شکست خواستار برکناری او شده بود اما این کار با چند روز تاخیر صورت گرفت.

 

مربی غنا، اولین قربانی جام ملت‌های آفریقا

در بیانیه فدراسیون فوتبال غنا آمده است:« پس از بررسی سه گزارش مربوط به عملکرد تیم در جام ملت‌ها، فدراسیون تصمیم گرفته است تا به همکاری خود با میلوان رایواچ پایان دهد. به‌زودی مربی جدید مشخص خواهد شد»

رایواچ 68 ساله  4 ماه پیش برای دومین مقطع هدایت غنا را برعهده گرفت و توانست این تیم را متحول کرده به پلی‌آف صعود به جام جهانی برساند. حریف غنا در این مرحله نیجریه خواهد بود.

زمانی که غنا در سال 2010 به مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی رسید، رایواچ مربی بود و سپس به تیم ملی در الجزایر، قطر و تایلند رفت. او اولین مربی قربانی جام ملت‌های آفریقاست.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋