دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

تور فولاد و نکونام برای خرید کاپیتان های اصفهان

تور فولاد و نکونام برای خرید کاپیتان‌های اصفهان

ضدحمله به بازار نقل و انتقالات برای آسیا؛ تور فولاد و نکونام برای خرید کاپیتان‌های اصفهان؛ جواد نکونام پس از جذب علیرضا کوشکی پدیده خط حمله پیکان، حالا خرید دو بازیکن باتجربه را دنبال می‌کند.

به گزارش ورزش، در حالی‌که بیش از دو هفته از آغاز پنجره زمستانی لیگ برتر ایران می‌گذرد، هنوز انتقال‌های بزرگ و جذاب اتفاق نیفتاده‌اند اما فولاد در گام نخست موفق شد جلوتر از پرسپولیس و استقلال، با پرداخت رضایت نامه 6میلیاردی، علیرضا کوشکی مهاجم پیکان را جذب کند.

پیش از آغاز نقل و انتقالات نیز گمانه‌زنی رسانه‌ها حاکی از فهرست پرستاره جواد نکونام برای پنجره زمستانی بود و حتی فولاد برای خرید سه بازیکن پرسپولیس و یک بازیکن تراکتور نامه‌نگاری رسمی هم انجام داد.

اما در شرایطی فولاد برای جذب این چهار هدف نقل و انتقالاتی به نتیجه مثبتی نرسیده، مدیران این باشگاه موفق شدند نظر دو بازیکن باتجربه شاغل در سپاهان و ذوب آهن را جلب کنند و در آستانه دو خرید لیگ برتری دیگر قرار بگیرند.

تور فولاد و نکونام برای خرید کاپیتان‌های اصفهان

شهاب گردان که روز گذشته قراردادش با ذوب آهن را فسخ کرد، با فولاد به توافق رسیده و به احتمال زیاد به‌زودی قراردادش را با این تیم نهایی خواهد کرد. از سوی دیگر گفته می‌شود محمدرضا خلعتبری هم در آستانه انتقال از سپاهان به فولاد قرار دارد.

خلعتبری و گردان که از ابومسلم به ذوب آهن رفتند و در دوره پرستاره و موفق سبزپوشان اصفهانی، جزو ارکان اصلی تیم بودند، سابقه بازی در سپاهان را هم دارند و حالا به نظر می‌رسد برای نیم فصل دوم هم‌تیمی خواهند بود و در لیگ قهرمانان ۲۰۲۲ آسیا بازی می‌کنند.

تور فولاد و نکونام برای خرید کاپیتان‌های اصفهان

نکته جالب اینکه خلعتبری و گردان روی هم ۷۵ سال سن دارند و با انتقال به فولاد، متوسط سنی سرخ‌پوشان اهوازی که با حضور لوسیانو پریرای ۳۸ ساله بالاست را افزایش خواهند داد.

فولاد که در رده تیم‌های صنعتی فوتبال ایران قرار می‌گیرد و با بودجه مطلوب، وضعیت مالی باثباتی را دارد، باتوجه به مشکلات پرسپولیس، استقلال و تراکتور و هم‌چنین اسکواد کامل سپاهان، شاید بتواند عنوان موفق‌ترین تیم نقل و انتقالات زمستانی را هم به نام خود بزند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋