دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

برنامه لیگ برتر تا پایان فصل اعلام می شود

مهدی: امیدوارم کرونا مسابقات را متوقف نکند؛ برنامه لیگ برتر تا پایان فصل اعلام می‌شود؛ برنامه رقابت‌های باقی‌مانده از لیگ برتر تا پایان فصل اعلام خواهد شد.

برنامه لیگ برتر تا پایان فصل اعلام می‌شود

به گزارش ورزش، مسابقات لیگ برتر فوتبال نیمه خود را رد کرده و بعد از برگزاری دیدارهای هفته شانزدهم در روزهایی که تیم ملی فوتبال بازی دارد، تیم‌های باشگاهی به استراحت چند روزه رفته‌اند.


در این شرایط برنامه مسابقات هفته‌های هفدهم تا سی‌ام لیگ برتر مشخص نشده و قرار است سازمان لیگ فوتبال در این خصوص اقدام کند.


سازمان لیگ البته قصد ندارد تاخیر پیش آمده در مسابقات زیاد شود و احتمالا از روز 23 بهمن مسابقات دوباره شروع خواهد شد و تا قبل از سال جدید تعداد دیگری از بازی‌ها انجام شود.


با این حال مسئولان سازمان لیگ قصد دارند طی دوسه روز آینده برنامه جدید بازی‌های لیگ برتر را تا پایان فصل اعلام کنند.


سهیل مهدی، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در این خصوص گفت: «ما اول نگران برگزاری دیدارهای معوقه استقلال بودیم ولی با توجه به شرایط سلامتی بازیکنان برنامه این بازی‌ها را اعلام کردیم. اگر وارد بازی‌های نیم فصل شویم نمی‌توانیم بازی را به تعویق یا تاخیر بیندازیم. خوشبختانه زمان بازی‌های استقلال را اعلام کردیم و تا اواخر هفته برنامه نیم فصل دوم را اعلام می‌کنیم. امیدوارم دیگر اتفاقی مثل داستان استقلال برای تیم‌ها رخ ندهد. اگر کرونا ما را متوقف نکند می‌توانیم بازی‌ها را به‌خوبی برگزار کنیم.»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋