دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

پنجره زمستانی لیگ 22؛ زمان جام جهانی 2022

سهیل مهدی می‌گوید سازمان لیگ در تلاش است تا تعطیلات نیم فصل لیگ برتر سال آینده را با تعطیلات زمستانی مقارن کند.

پنجره زمستانی لیگ 22؛ زمان جام جهانی 2022

به گزارش ورزش، جام جهانی 2022 قطر برخلاف همیشه که در تابستان ( روزهای انتهایی خردادماه در ایران) برگزار می شد، به دلیل شرایط گرم آب و هوایی کشور میزبان در زمستان برگزار خواهد شد. این البته چالشی یک ماهه برای تمام لیگ‌های فوتبال دنیا به شمار می‌رود که باید نسبت به سال های گذشته تقویم متفاوتی را در نظر بگیرند.


در همین راستا سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در آخرین گفتگوی خود که در حاشیه برگزاری کلاسی برای ناظران فوتبال در این مورد صحبت کرده و با اشاره به زمان پایان لیگ برتر در دوره بیست و یکم و تعطیلات زمستانی لیگ برتر فصل آینده گفته است:«  در دو سال گذشته به خاطر کرونا 2.5 ماه لیگ ما به تعویق افتاد. ما برای جبران این زمان ناچار شدیم فضا و بازی‌ها را از شکل زیبایی‌اش خارج کنیم. دیدید که بازی ها در یک روز برگزار شد و بعضا ساعت‌ها مناسب نبود. امیدوارم با همکاری باشگاه‌ها  و هیات های فوتبال در خردادماه لیگ را به پایان برسانیم تا استراحت خوبی برای بازیکنان ایجاد شود و لیگ آینده به صورتی شروع شود که جام جهانی تقریبا مصادف با نیم فصل سال آینده برگزار شود. این ایده‌آل ترین حالت است، البته کرونا دوباره افزایش پیدا کرده و شرایط جوی هم در برگزاری بازی ها تاثیرگذار است و امیدوارم همه چیز برای بهتر برگزار شدن مسابقات به ما کمک کند.» 


مسابقات جام جهانی 2022 قطر سال آینده از 30 آبان ماه آغاز می‌شود تا تاریخ 27 آذرماه ادامه خواهد داشت و باید دید مسئولان فوتبال ایران که در حال حاضر دو ماه از تقویم مسابقات عقب هستند، چطور برای فصل آینده و حضور تیم ملی در جام جهانی برنامه ریزی خواهند کرد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋