دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

استقبال گرم از مدافع چلسی در سیرالئون (عکس)

استقبال گرم از مدافع چلسی در سیرالئون (عکس)

آنتونیو رودیگر، مدافع چلسی، پس ازورود به سیرالئون برای افتتاح خیریه‌اش با استقبالی باورنکردنی روبرو شد.

به گزارش ورزش، رودیگر روز دوشنبه به کشور سیرالئون که محل تولد والدینش است سفر کرد تا بنیاد خیریه به نام خودش را در این کشور افتتاح کند.

این بازیکن تصاویری را از حضورش در این کشور در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت که نشان می‌داد با استقبال بسیار گرمی از سوی هواداران و فوتبالدوستان اهل سیرالئون روبرو شده است.

 

استقبال گرم از مدافع چلسی در سیرالئون (عکس)

 

این مدافع 28 ساله در حالی که بسیاری از مردم در اطرافش حلقه زده بودند و سعی می‌کردند به او نزدیک شوند دیده شد. در صحنه‌ای یکی از هواداران مشتاق روی پشت رودیگر پرید و سعی کرد کنار او بماند.

رودیگر با انتشار این تصاویر در صفحه توییترش نوشت:« من حرفی برای زدن ندارم. این مردم دیوانه هستند. سیرالئون، از تو برای این استقبال گرم و به یاد ماندنی سپاسگزارم. رحمت خدا بر شما.»

 

استقبال گرم از مدافع چلسی در سیرالئون (عکس)

 

ترور چالوبا، هم تیمی او در چلسی، نیز زیر پست او به هواداری اشاره کرد که روی پشت این بازیکن پریده و مدعی شد که احتمالا او دوست داشته از رودیگر کولی بگیرد.

این ملی‌پوش آلمانی در هفته‌های اخیر بارها در تیتر اخبار حضور داشته، چرا که قرارداد او در پایان فصل جاری با چلسی به اتمام می‌رسد و هنوز خبری از تمدید قرارداد نیست.

نام بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی از جمله یوونتوس و رئال مادرید در کنار نام رودیگر به گوش می‌رسد اما هنوز مشخص نیست که تصمیم نهایی این بازیکن برای آینداه‌اش چه خواهد بود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋