دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

پایان رویای بولیوی برای صعود به جام جهانی

تیم ملی بولیوی از کورس رقابت برای کسب سهمیه حضور در جام جهانی 2022 قطر کنار رفت.

پایان رویای بولیوی برای صعود به جام جهانی

به گزارش ورزش، دو تیم ونزوئلا و بولیوی بامداد امروز در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 در منطقه آمریکای جنوبی به مصاف هم رفتند و در نهایت این ونزوئلا بود که با نتیجه 0-4 برابر رقیب به پیروزی رسید. 


این اولین حضور خوزه پکرمن روی نیمکت ونزوئلا به حساب می‌آمد و او موفق شد نتیجه قابل توجهی را با این تیم به دست آورده و رویای حریفش برای صعود  به جام جهانی را از بین ببرد.


این پیروزی در حالی به دست آمد که ونزوئلا تا پیش از این دیدار با تنها هفت امتیاز از 14 بازی در قعر جدول مسابقات انتخابی جام جهانی قرار داشت و با کسب این سه امتیاز نیز در شرایطش تغییری حاصل نشد. 


سالمون روندون، مهاجم اورتون، بهترین بازیکن تیم ملی ونزوئلا در این دیدار بود و موفق شد سه گل از چهار گل تیمش را در جریان این بازی به ثمر برساند تا نقش مهمی در پیروزی ونزوئلا ایفا کرده باشد. 


تک گل بولیوی نیز روی اشتباه فاحش دفاع ونزوئلا به ثمر رسید اما نتوانست خللی در پیروزی تیم پکرمن ایجاد کند. 


این شکست باعث شد که بولیوی عملا شانس خود را برای حضور در مسابقات جام جهانی که اواخر سال جاری میلادی در قطر برگزار خواهد شد  از دست بدهد و از گردونه رقابت‌های مرحله انتخابی در منطقه آمریکای جنوبی خارج شود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋