دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

لیگ یک. آرامش دوباره در شیراز

شمس آذر قزوین 1 قشقایی شیراز 2؛ لیگ یک/ آرامش دوباره در شیراز؛ زردپوشان قشقایی در دیداری خارج از خانه موفق شدند حریف خود را از پیش بردارند و به ناکامی هفته‌های اخیر پایان بخشند.

لیگ یک. آرامش دوباره در شیراز

به گزارش ورزش در نخستین مسابقه هفته شانزدهم لیگ یک امروز در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین، دو تیم شمس‌آذر و قشقایی به مصاف هم رفتند؛ شمس‌آذر چهار مسابقه اخیر خود را برنده نشده بود و شاگردان کرم‌پور به دنبال فرار از جمع فانوس به دستان لیگ بودند و در مقابل قشقایی شیراز در روزهایی که مهدی رجب‌زاده دیگر سکاندار این تیم نیست و سرمربی جدیدی هم معرفی نشده، به دنبال پایان دادن به 6 هفته ناکامی بود.

شمس‌آذر خیلی زود روی درخشش ستاره بی‌چون و چرای این فصل خود توانست به گل برسد و عباس عسگری در قامت گلزن بار دیگر حاضر شد و این‌بار موفق به گلزنی برای قشقایی شیراز شد؛ بعد از گلزنی عسگری، شاگردان پژواک کرم‌پور به خوبی توانستند بازی را مدیریت کنند و نیمه اول به سود خود به پایان بردند.

اما در نیمه دوم نمایش تهاجمی قشقایی باعث شد تا ورق بازی به سود تیم میهمان بازگردد و در فاصله کمتر از 10 دقیقه، زردپوشان شیرازی توانستند با گلزنی علی اصغر اعرابی و مجید تاجیک کامبک بزنند و از شکست بیرون از خانه، پیروزی برای خود بسازند تا 6 هفته ناکامی پیاپی در راه رسیدن به 3 امتیاز به پایان برسد.

با نتیجه امروز، قشقایی شیراز 23 امتیازی در جایگاه نهم جدول باقی ماند و شمس‌آذر قزوین نیز با ناکامی در پنجمین بازی متوالی، با 15 امتیاز در جایگاه پانزدهم جدول قرار گرفت.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋