دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

درویش: این جا خانه یحیی است، مگر می تواند برود؟

درویش: این‌جا خانه یحیی است، مگر می‌تواند برود؟

بازیکنان پرسپولیس الان سر تمرین هستند؛ درویش: این‌جا خانه یحیی است، مگر می‌تواند برود؟؛ رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس می‌گوید مشکلات درحال برطرف شدن است و یحیی پس از استراحت چند روزه به تمرینات برمی گردد.

به گزارش ورزش، امروز مراسم سالگرد درگذشت مرحوم مهرداد میناوند در قطعه نام آوران بهشت زهرا برگزار شد و در حاشیه این مراسم رضا درویش در خصوص وضعیت پرسپولیس و نگرانی هواداران گفت‌وگوی کوتاهی با خبرنگاران داشت.

درویش در واکنش به نگرانی هواداران پس از استعفای یحیی گل‌محمدی بیان کرد: هیچ نگرانی‌ای وجود ندارد و مشکلی نیست، انشاالله یحیی همین جاست. مشکلات حل شده، مگر می‌تواند برود؟ اینجا خانه‌اش است. دنبال این هستیم که شروط یحیی را انجام دهیم.

او در خصوص تمرین نکردن بازیکنان و بحث پرداختی‌ها گفت: الان بچه‌ها سر تمرین هستند و یک بخشی از مشکلات مالی را دیروز حل کردیم و بخش دیگر را هم ظرف فردا یا پس فردا خرد خرد پرداخت می‌کنیم. لیست برای خرید داده‌اند و می‌خواهیم موانع آن را مرتفع کنیم. یحیی باید بماند و اینجا خانه اوست. آقای گل‌محمدی خسته شده بود و از گذشته تحت فشار بود و با یک خرده استراحت برمی‌گردد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋